Nä, alltså, tomaterna står ju i stora krukor, basilikan får lätt plats i sammaOh, har du någon bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, alltså, tomaterna står ju i stora krukor, basilikan får lätt plats i sammaOh, har du någon bild?
Igår kom min sista leverans av beställda fröer dessvärre upptäckte jag att jag inte hade nog med jord för det som skulle sås, så idag åkte jag till närliggande växtbutik och jag köpte inga fröer
Dock fick två krukväxter följa med hem. Och jord, så nu ska sås!
Jag tog upp ALLA vitlökar för att flytta till en annan plats i år. Brukar annars lämna några kvar i marken för att plantera isär till våren. Där de var sticker det nu upp gröna spjut.Och vitlöksodlingen idag
Visa bifogad fil 44817
Har du köpt tomatfröer?Jag får ångest bara jag tänker på att jag köpt tomatfröer ,så jag duckar effektivt allt som heter jord,krukor,plast och så.
Går o tapetserar i hundrummet istället
Har du köpt tomatfröer?
Jag tror det var en kombination.@dobbis var tillfälligt sinnesförvirrad tror vi... eller så hade hon druckit något starkt!
Det var någon härinne som lurade/hotade med kniv () mig att köpa persikotomatHar du köpt tomatfröer?
Good luck!Eh... jag vet inte om jag nämnt det tidigare men jag hittade inte mina tomatfröer. Jag antog att de kommit bort i stöket när jag åkte hem från fältkontoret för lite mer än ett år sedan. Jaja, det är ju bara att köpa nya vilket jag gjort... på Blomsterlandet och eBay.
Nyss var jag ut i ladan med lite grejor och där låg lådan med mina fröer...
Edit: @dobbis ska vara tyst!
Edit 2: Hojta om det är någon som behöver tomatfrön...
Har ni plockat ut fröpåsarma som ska har såtid i februari (eller ja feb- mars och feb- april) och inse 3 saker, det var en himla massa fröpåsar, minna hemmabin kommer bli glada och jag kommer få testa mitt tålamod då grotiden är 2 till 12 MÅNADER på vallört.
Har nog det hemma, tackTesta att behandla fröna med gibberillin, då borde de gro snabbare.
Testa att behandla fröna med gibberillin, då borde de gro snabbare.
Ja jag har nog påsar med få frön nu med. Men tänkte köpa nån rolig tomat från Gourmetgarage med. De har 150-200 frön i många av påsarna. Funderar på att dra ihop en liten fröbytarkedja på jobbet.Jag lyckades köpa en påse med bara 7 frön. Alla har grott. Men tänkte köpa lite till.
Åh, här syns inget än. Vi har en jättestor rabarber ser fram emot att få skörda!