Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma slags ättika men det är ofta tillsatt ett vätmedel som tar bort vattnets ytspänning.Punktbekämpning med ättika, är det sån vanlig ättiksprit (som används till inläggningar i matlagning) som man använder?
I min värld hör praktlysing inte hemma på ängen.Praktlysing? Är den lättare att hålla i schack jmf. med lupin?
Jag är bra sugen att ha ett litet bestånd på "ängen", är jag korkad då
Bu eller bä, vad säger ni!
Buuuuuuuuu!Praktlysing? Är den lättare att hålla i schack jmf. med lupin?
Tack för att du inte sa att jag var korkad iallafallBuuuuuuuuu!
Men vill du ,så bara tala om hur många meter o hur brett Skickas asapPraktlysing? Är den lättare att hålla i schack jmf. med lupin?
Bor din bondevän långt bort? Eller är den granne?Jag fick förresten en trädgårdsrapport igår,min bondevän har hällt liv i tomater o salladskål, ätit upp jordgubbarna innan fåglarna tog dom o blommorna inne lever På måndag åker jag hem o tar hand om dom själv.
Han bor på andra sidan kanalen, Ja han sa att gräset växt men det räknade jag med o han har jobb ändå utan att behöva klippa min med.Bor din bondevän långt bort? Eller är den granne?
Jag passerar ju några gånger i veckan, så skulle det behövas kanske jag kan hjälpa till nån gång.
Har kikat när jag susat förbi och gräsmattan blommar så fint.
Testa strö kanel över hela skiten?Här äts jordgubbarna upp av myror just nu. Så tråkigt! Någon med tips?
Testa strö kanel över hela skiten?
Haha, eller hur! Grädden på moset, körsbäret på din sundae - det går inte ta fram kameran utan att hon hamnar i rampljuset.WOW!!
Fröken Shiba är verkligen pricken över i'et!
Nä, inte hunnit stanna. Har halva egna busken kvar att plocka dessutom. Och två stora krusbärsbuskar.Han bor på andra sidan kanalen, Ja han sa att gräset växt men det räknade jag med o han har jobb ändå utan att behöva klippa min med.
Tack söta du för erbjudandet,tar tacksamt emot det om o när det behövs, Var du förbi o plockade några röda vinbär? Det borde finnas hinkvis nu.
Går det att använda vanlig ättiksprit?Det är samma slags ättika men det är ofta tillsatt ett vätmedel som tar bort vattnets ytspänning.
12-procentig matättika kan användas, vätmedel gör det effektivare så du kan testa att tillsätta lite diskmedel (tensider).Går det att använda vanlig ättiksprit?