Om jag tar bort det vissna, kommer det nya blommor då? Silverarv Visa bifogad fil 73195
Min brukar blomma om oavsett om jag klipper den eller inte, Men jag brukar klippa eftersom jag rycker att den blir så ful efter första blomningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag tar bort det vissna, kommer det nya blommor då? Silverarv Visa bifogad fil 73195
Åkerfräken kan användas i gödselvatten Är du säker på att du ska utrota den helt innehåller mycket kisel och zink
Den kan visst remontera inte lika stor blomning, men ändå.
Min brukar blomma om oavsett om jag klipper den eller inte, Men jag brukar klippa eftersom jag rycker att den blir så ful efter första blomningen.
Idag har jag spenderat hela dagen i tomathuset. Jösses. Välbehövligt tjuvande och lite avbladning. De var ordentligt torra och ledsna och visar en del tecken på näringsbrist. Trist, hade hoppats att näringen i säcken skulle ha räckt längre, men nåväl.
Jag började kl 8 imorse. Tjuvade och avbladade till 12.30. Vatten och näring mellan 14-16. Två jävla timmar för att vattna 34 säckar, jeez. Jag måste införskaffa ett bevattningssystem!
Tomaterna före:
Visa bifogad fil 73206
Du kan få ormbunkar av mig! Men du får gräva upp dom självGräver upp dem och skickar dem till mig Jag har några på ett ställe och vårdar dem ömt.
Nej, men allvarligt. Det är väl bara att slå av dem och gräva upp rötterna.
Så himla fint och välskött! En sådan där trädgård hade jag stannat och beundrat lite extra länge om jag hade gått förbiMin lilla trädgård! Eller om det ska kallas uteplats kanske.
Bildbomb!
Massor med småchilisar.
Tack! Jag vet inte om den är särskilt välskött (som i prydlig), men folk uppskattar den. Jag också! I princip allt som växer runt dörren går att äta ... eh.. förutom petuniorna då, och palmen.Så himla fint och välskött! En sådan där trädgård hade jag stannat och beundrat lite extra länge om jag hade gått förbi
Min lilla trädgård! Eller om det ska kallas uteplats kanske.
Bildbomb!
Massor med småchilisar.
Nej du vill INTE ha gräsmatta!! Just sayin'Det är ju en hyresrätt så jag kan inte göra riktigt vad jag vill (GRÄSMATTA!), men jag är hemskt nöjd med planteringslådorna jag byggt i år.
Nej du vill INTE ha gräsmatta!! Just sayin'
WOW!!Min lilla trädgård! Eller om det ska kallas uteplats kanske.
Bildbomb!
Massor med småchilisar.
Jag har praktlysing i en torr mager slänt och den förökar sig inte alls. Annars skulle jag verkligen avråda. Det finns slänter/vägrenar i närheten som är rena praktlysing-hav. Hundratals meter.Praktlysing? Är den lättare att hålla i schack jmf. med lupin?
Jag är bra sugen att ha ett litet bestånd på "ängen", är jag korkad då
Bu eller bä, vad säger ni!