Leveransen från Cramers...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissa vad jag gjort idag?
Visa bifogad fil 72853
Stått och tittat på säckar med jord? För du gick väl inte in och HANDLADE något?!
Jag satte tre växthusgurkor i odlingslådan jag annars använder som varmbänk (höga skyddande kanter och soligaste läget). Hade så många plantor så det fick bli så. Då finns det lite hopp kanske att de kommer producera nån gurka. Är dock sorten Beit alpha. Fortfarande ganska små och de i växthuset har inte kommit så långt heller än.Den äppelgurka jag hade över och placerade ute i landet visade sig vara en växthusgurka. Delistar.
Men den gör gurkor med glatt humör trots att den lever i misär och armod utomhus.
Jag har gjort det omvända verkar det som, det jag trodde var en slanggurka verkar vara en druvgurka...Den äppelgurka jag hade över och placerade ute i landet visade sig vara en växthusgurka. Delistar.
Men den gör gurkor med glatt humör trots att den lever i misär och armod utomhus.
Köpte två rosor i veckan. En skeda och en blomsterhult
Visa bifogad fil 72883
Nej nej, jag stod utanför.
På något konstigt, nästan magiskt, sätt fylldes bagageutrymmet av växter när jag skulle åka hem. Fattar inte hur det gick till? Visa bifogad fil 72855
Hehe jag hade bråttom hem skyller vi påMeh... du kan ju inte lägga in en bild sådär utan att berätta vad du köpt
Hehe jag hade bråttom hem skyller vi på
Två klätterrosor, Lucia och Etude
En självfertil havtorn
En sibirisk frossört och en liten nepeta.
Väldigt lite ändå