F
Fruentimber
Jag villhöver ett växthus nu landade jag på Grohus sida där fanns också intressanta hus
Jag har ett därifrån, ett stormsäkert på 18kvm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag villhöver ett växthus nu landade jag på Grohus sida där fanns också intressanta hus
På mur? Är du nöjd? Var det svårt att sätta ihop?Jag har ett därifrån, ett stormsäkert på 18kvm.
På mur? Är du nöjd? Var det svårt att sätta ihop?
Hittade ett på 18 kvm för 24000
Åh en av mina absoluta favoriter, älskar!
De klättrar upp även i krukorMorr. Jag har insett att alla de äckliga sniglarna jag har hos mig nog är stora feta skogssniglar. De äter visserligen på mina växter, men ganska beskedligt.
avkommans två pallkragar blev effektivt kalavverkade av en enda synlig snigel ganska omgående. Soprent på allt. Aldrig ett något liknande.
Finns det ens något effektivt sätt att odla när man har mördarsniglar? Hur funkar krukor?
BiltemaVilken blev det?
Snigelgodis, koppsrtejp, mördarsniglar, ankor, kvällsrundor, kaffesump.Morr. Jag har insett att alla de äckliga sniglarna jag har hos mig nog är stora feta skogssniglar. De äter visserligen på mina växter, men ganska beskedligt.
avkommans två pallkragar blev effektivt kalavverkade av en enda synlig snigel ganska omgående. Soprent på allt. Aldrig ett något liknande.
Finns det ens något effektivt sätt att odla när man har mördarsniglar? Hur funkar krukor?
Åh en av mina absoluta favoriter, älskar!
Vi hade snigelkantlister av plåt på våra pallkragar, det funkade!Morr. Jag har insett att alla de äckliga sniglarna jag har hos mig nog är stora feta skogssniglar. De äter visserligen på mina växter, men ganska beskedligt.
Pantersniglar menar jag ju!Snigelgodis, koppsrtejp, mördarsniglar, ankor, kvällsrundor, kaffesump.
Såna här godingarPantersniglar menar jag ju!
Och paddor, igelkottar och andra som äter sniglar.Såna här godingarVisa bifogad fil 72779
Tittar ut och konstaterar att jag måste klippa gräset. Igen.
Jag är ingen gräsmattefascist. Det får gärna vara lite halvlångt och ovårdat - för blomning och insekter. Men i år är det smått löjligt. Jag klipper hela tiden! Det har varit regn var och varannan dag så gräset växer smått hysteriskt. Jag knatar med den där förbaskade maskinen i stort sett varje dag. Orkar ju inte klippa hela tomten i ett svep så det blir en plätt varje dag. Och det blir aldrig klart.
Kan inte minnas att jag behövt klippa såhär nån sommar tidigare.