Magiana
Trådstartare
Husqvarna är bra grejer. Jag har en också och givetvis har jag matchande hörselskydd i samma orange färg.Den är fiin och orange
Den behövs när ena gräsmattan ser ut så här (hela är inte med på bild):
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Husqvarna är bra grejer. Jag har en också och givetvis har jag matchande hörselskydd i samma orange färg.Den är fiin och orange
Den behövs när ena gräsmattan ser ut så här (hela är inte med på bild):
Husqvarna är bra grejer. Jag har en också och givetvis har jag matchande hörselskydd i samma orange färg.
Parkslide?Vad är detta? Växer o blir högt,får aldrig blommor på sig.
Visa bifogad fil 31059
Nä dom blommar,det gör inte den här,det var min första gissning oxå.Parkslide?
Pilört?
Pilört?
Kanske? Jag förutsätter ogräs, men kul att lära sig sorterna.
Ni vet de oidentifierade fientligt sinnade makter som äter upp bönplantor och cikoria på min balkong?
Detta har de lämnat av en bönplanta och en hyggligt stor cikoria:
Jovars. Men de har inte varit på landet på ett tag.Har du katter?
Mycket märkligt detta.Jovars. Men de har inte varit på landet på ett tag.
Men så trist, undrar vad det är. En stor grön larv har ätit upp några plantor för mig i växthuset. Men den verkar lämna stammarna kvar för det mesta.En aster och tobakssorter får vara ifred. Så även grönkål, som jag har i krukor.
Jovars. Men de har inte varit på landet på ett tag.
Nåt smarrigt. Typ en sådd av något slag.Du får sätta dig och lurpassa med ficklampa (och en flaska vlin). Ställ ut nåt smarrigt som lockbete.
Känns inte som larv. Och grönkålsplantorna är orörda.Men så trist, undrar vad det är. En stor grön larv har ätit upp några plantor för mig i växthuset. Men den verkar lämna stammarna kvar för det mesta.