Åh, gud det är både underbart och fullständigt utmattande att vara trädgårdsmänniska så här års. Jag har rivit ut sallad och gjort i ordning bäddarna i växthuset. Sen har jag planterat diverse tills jorden tog slut. Det är fyra murarbaljor kvar som ska fyllas med jord och kanske några större krukor, sedan borde jag vara i hamn. Just det hjälpte svärmor med hennes växthus med. Helt slut skulle bara ut och hämta in tvätten innan det var dags att gå och lägga sig och kommer då på att "men borde jag inte flytta på den där rödbladiga nävan till den där andra rabatten? Lika bra att göra det med en gång!" Sen skulle jag bara vattna lite så de inte blir torra om det är blåsigt och varmt imorgon med. Suck! Nu har jag i varje fall tagit mig in. Aj aj aj, vad stel jag kommer vara imorgon...
Irisen blommar som en tokig, rena Monét tavlan. Har dock inte haft tid att fota idag så ni får hålla tillgodo med en bild från tidigare i veckan. Nu är det bara helt vansinnigt.
Irisen blommar som en tokig, rena Monét tavlan. Har dock inte haft tid att fota idag så ni får hålla tillgodo med en bild från tidigare i veckan. Nu är det bara helt vansinnigt.