Shetlandsponny, kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shetlandsponny, kanske?
Troligen.
Du får känna dig utvald. Inte alla som får besök av flygande shetlandsponnies.Troligen.
Om någon skulle känna att den har lite för mycket pengar, ett trängande shoppingbehov OCH alldeles för få intressanta fröer på lager, så vill jag bara upplysa om att Impecta har 40 % sommarrea nu.
Grymheten i den här tråden vet inga gränser!Om någon skulle känna att den har lite för mycket pengar, ett trängande shoppingbehov OCH alldeles för få intressanta fröer på lager, så vill jag bara upplysa om att Impecta har 40 % sommarrea nu.
Jag har upptäckt rabarber i hästarnas sommarhage. En kompis sa att det kunde vara vild rabarber, som man tydligen inte ska äta. Hur vet man skillnaden?
Vid närmare inspektion visade det sig vara kardborre... Kanske lite mindre lämpligt att ha i paj.
tänkte annars precis tipsa om att pestskråp kan likna rabarber men kanske inte såhär "sent" på säsongen, de är nog gigantiska vid detta laget.Vid närmare inspektion visade det sig vara kardborre... Kanske lite mindre lämpligt att ha i paj.
Okej vems fel är det att jag just spenderat 400kr på impecta?!?!
Men hur?Vid närmare inspektion visade det sig vara kardborre... Kanske lite mindre lämpligt att ha i paj.