Fungerar säkert. Jag har haft två zucchini i en pallkrage, så två i en stor balja går säkert bra!Vad tror du om 2 zucchini i 1 stor balja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar säkert. Jag har haft två zucchini i en pallkrage, så två i en stor balja går säkert bra!Vad tror du om 2 zucchini i 1 stor balja?
Någon som vet om sommarrudbeckior brukar övervintra. Jag frösådde sommarrudbeckia sahara förra året och nu har jag bladtussar i den rabatten som verkar vara just övervintrad rudbeckia. Vad, varför, ska det vara så här?
Jag satte ut mina kålplantor i helgen och idag så var ALLT uppätet av rapsbaggar,
Orkar bara inte så nytt, så jag köpte färsiga kålplantor när jag var på utflykt till handelsträdgården idag. De är lite större så jag hoppas att de klarar av angrepp utan att kolavippa.
Köpte även en Paul Farges, rosa-orange lejongap och en vit höstanemon.
Näe vad surt! Hoppas det går bättre med de köpta.Jag satte ut mina kålplantor i helgen och idag så var ALLT uppätet av rapsbaggar, Orkar bara inte så nytt, så jag köpte färsiga kålplantor när jag var på utflykt till handelsträdgården idag. De är lite större så jag hoppas att de klarar av angrepp utan att kolavippa.
Köpte även en Paul Farges, rosa-orange lejongap och en vit höstanemon.
Hoppar in lite Vet ni vad detta är för buske? Visa bifogad fil 30971
Jag gissar på måbär eller krusbär.Hoppar in lite Vet ni vad detta är för buske? Visa bifogad fil 30971
Jag gissar på måbär eller krusbär.
Inte en vildvuxen vinbär? Och lite ogräs?
Jag gissar på måbär eller krusbär.
Samma här. Tror mest på måbär eftersom jag inte kan se några taggar.
Det ser ut som om min lilla rosbuske som sambon körde över lever! Eller iallafall har hopp om livet annars.
Igår kom grannen över med 4 stora tomatplantor som jag inte riktigt vet vart jag ska sätta. Rädd fö att de kommer blåsa sönder
Sätt dem i en stor hink (typ murarhink). Då kan du flytta dem om det blir skitväder
Jag duschar mina ,inget problemSka man duscha tomatplantorna som står i växthus? Svärmor sa man ska men vågar man om man har växthuset i stark sol?
Okej tack! Får införa ny rutin dåJag duschar mina ,inget problem