Trädgård 2019 Del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade dom det på VC? :laugh:
+ @dobbis
Alltså, jag försökte åka hem efteråt men jag körde fel och hamnade i en handelsträdgård! Så himla typiskt när man inte lärt sig hitta i nya bostadsorten än.. :cautious: Väl där kastade sig grejerna in i bilen alldeles av sig själv, jag öppnade bara bildörren för de inte skulle ha sönder rutorna!


:angel: Tror ni sambon köper det?
 
Grohus har fortfarande inte hört av sig. :( Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till? Har mailat nu eftersom jag inte längre vill ringa. Den kommunikationsvägen funkar ju uppenbarligen inte.

Känns jättejobbigt att ha köpt ett växthus för 45 000 kr där företaget inte hör av sig eller kan sköta sina uppgifter. Riktigt pissigt. Glädjen över växthuset har verkligen försvunnit och istället nojjar jag mig över om vi t ex kan få hjälp om det visar sig vara svårt att montera, en skiva gått sönder etc etc. Skit.
 
Grohus har fortfarande inte hört av sig. :( Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till? Har mailat nu eftersom jag inte längre vill ringa. Den kommunikationsvägen funkar ju uppenbarligen inte.

Känns jättejobbigt att ha köpt ett växthus för 45 000 kr där företaget inte hör av sig eller kan sköta sina uppgifter. Riktigt pissigt. Glädjen över växthuset har verkligen försvunnit och istället nojjar jag mig över om vi t ex kan få hjälp om det visar sig vara svårt att montera, en skiva gått sönder etc etc. Skit.

Nu har jag minsann fått svar. Vi kan få delarna för ytterligare 4000 kr. Inte ens frakten bjuder de på.
Helt sjukt.
 
En helt annan än jag trodde! Himalayerna har också den där helt fantastiska blå färgen dock, det är dem jag ser överallt här men alltid lyckas ta livet av.
Kanske kan jag lyckas bättre med en anemon! :love:

CFD8B133-3648-4B6D-B3C6-66CF98A999E6.jpeg


Kanske lite bättre bild?
De är ljuvliga!
 
Nu har jag minsann fått svar. Vi kan få delarna för ytterligare 4000 kr. Inte ens frakten bjuder de på.
Helt sjukt.

Usch så tråkigt när man bara längtar efter att få i ordning något så roligt, och så blir det strul och kludd i stället. Ska ni ta "erbjudandet"? Är ju också trist att ändra den planering man har ställt in sig på bara för att det blivit fel, då hade jag ändå hellre betalat extra om det är enda lösningen dvs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
71 919
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Trädgård & Växter Nu när det verkar bli vanligare med mer torka på delar av sommaren, plötsliga skyfall, blöta vintrar etc. - hur hanterar man bäst...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Sleepy
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp