Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka hit dem! Hela hägghäcken är full!Jag tror att mina vänner fåglarna, har fått sig ett skrovmål. Utanför mitt fönster växer en ros och den har haft rejält med löss. Jag har funderat på att ta till såpvatten, men inte kommit till skott. Nu tycks det mesta ha försvunnit utan min medverkan .
Jag tror att det kan bli lite svårt att skicka fåglar med posten.Skicka hit dem! Hela hägghäcken är full!
Visa bifogad fil 30869
Titta! Några lyckades överleva och gå i frukt istället för att torka och falla av! Hurra!
Visa bifogad fil 30882
Mina raringar! Färgen på blomman är sådär klarblå, bladen är grönare i verkligheten men ljuset var kasst.
Köpte chiliplantor för någon vecka sedan och på en av dem har flera blad i toppen krullat ihop sig, tänkte att det kan vara ohyra men hittar inget
De övriga plantorna ser ok ut så här långt
Om det inte är ohyra, vad behöver plantan då för att klara sig bra?
Visa bifogad fil 30851
Ser ut som en väldigt välväxt svinmålla.Hej trädgårdsvirtuoser! Jag smygläser den här tråden hela tiden men har nog inte skrivit något än..
Vet någon vad det här kan vara? Jag minns inte vad jag satte i den här pallkragen. Är det nåt ogräs eller...? Det finns två såna här, den är nog 30 cm hög.
Visa bifogad fil 30883
Alltså wowVisa bifogad fil 30882
Mina raringar! Färgen på blomman är sådär klarblå, bladen är grönare i verkligheten men ljuset var kasst.
Åååh hoppas det! Har inte hittat några i trädgården!Ser ut som en väldigt välväxt svinmålla.
Åååh hoppas det! Har inte hittat några i trädgården!
Ja! Har velat hitta svinmålla här, typ alla andra ogrässorter finns representerade (inkl parkslide ) så nu ska jag äta opp den!Du får vårda dem som jag vårdar min åkerfräken
Den här då?
Nästa år ska jag märka upp pallkragar och krukor... Har typ trettio ihopblandade kålplantor och jag glömde bort vilka tomater som var busktomater och vilka som inte var det.
Visa bifogad fil 30884
Jag låter den stå kvar (who am I kidding, jag låter allt utom kirskålen växa i pallkragarna...) och se vad det blir! Någon nejlika är det nog tyvärr inte, men jag saknar nejlikor så om det ändå blir det så blir jag glad!Ser ut om min Borstnejlika. Men jag vete fan, nåt Grönt.