Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag börjar väl med att säga efter dagens veterinärbesök.
Sedan undrar jag vem det var som glömde av att tala om för @Habina att man faktiskt MÅSTE lämna dagliga rapporter när man är på terrängläger?!?!
Men eller hur!? Får man inte vara på läger själv så vill man ju höra från andras...Ok, jag börjar väl med att säga efter dagens veterinärbesök.
Sedan undrar jag vem det var som glömde av att tala om för @Habina att man faktiskt MÅSTE lämna dagliga rapporter när man är på terrängläger?!?!
Jag har ju anmält mig till startfälttävlan på söndag.. preppad , taggad och packlistan färdigskriven så ringer någon Maria och berättar att höet inte är taget så det blir inget??? WTF!!! Alltså motgångarna för mig börjar snart likna @Speedway s.. Så nu får jag ta mig i kragen o se till att någon tränare (kanske under hot) skriver ut ett fälttävlanskort till mig så jag får testa mina vingar någon gång, Ni vet väl alla om "fälttävlansmil" men jag kan bara säga; "Startfälttävlansmil" det slår det förra med hästlängder.
Jag har ju anmält mig till startfälttävlan på söndag.. preppad , taggad och packlistan färdigskriven så ringer någon Maria och berättar att höet inte är taget så det blir inget??? WTF!!!
Ok, rapport igen så jag inte blir utkastad härifrån.
I eftermiddag hoppade vi, Ariel min lilla stjärna hoppade allt jag styrde mot. Hon är verkligen en drömponny, blir så lycklig av att rida på henne. Får vi bara igång galoppen så tror jag inte P70 är orealistiskt. Sedan är jag inte säker att vi lyckas med fälttävlanskortet redan i år, men jag åker gärna på läger igen.
P70?? Du är ett barn alltså
Hade ni sadelprovning idag
Ja jag anser ju också att man knappast kan "komma på" att höet inte hinner bli skördat när det är 5 dgr kvar till tävlingsstart. Vi hittade visserligen en annan tävling men den är 12 mil längre bort så det blir ju väldigt mycket dyrare och en omställning på allt som ska göras inkl annat dressyrprogram.