Tråden för fälttävlansnewbies!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Krumelur alias krummis....ett klarläggande, en TREVLIG prick är inte lika med PRICKAR på luvor!:eek: Känns som ni newbies behöver gå ABC kursen? Den kan anordnas på terrängställe som vi brukar åka till, ni o jag, även om det aldrig hänt samtidigt hittills. För en ansenlig summa kan jag sen inviga er i alla måsten såsom hovlack, rätt sax till öronen och hur man borstar svansen för det rätta vinddraget i terrängen! Intresserade mailar sin anmälan i 4 exemplar med 5 kopior till @fio som sen samlar in anmälningarna och svarar hur många vinflaskor var och en av er måste ta med!:love:

Vi kör svart och rött vi! Ny väst inköpt som är svart, så det ser lite bättre ut än första gången vi testade terränghinder. :angel:

110807-003_160638769.jpg

Tränade även en gång på Säfvas bana, var många som tog kort, men ingen jag kände, så jag har ingen aning om ifall vi fastnade på kort. :cry: Nackdelen med att alltid åka själv med hästen.

@Krumelur alias krummis....ett klarläggande, en TREVLIG prick är inte lika med PRICKAR på luvor!:eek: Känns som ni newbies behöver gå ABC kursen? Den kan anordnas på terrängställe som vi brukar åka till, ni o jag, även om det aldrig hänt samtidigt hittills. För en ansenlig summa kan jag sen inviga er i alla måsten såsom hovlack, rätt sax till öronen och hur man borstar svansen för det rätta vinddraget i terrängen! Intresserade mailar sin anmälan i 4 exemplar med 5 kopior till @fio som sen samlar in anmälningarna och svarar hur många vinflaskor var och en av er måste ta med!:love:

Jag tänker ta med en bag-in-box och jag tänker dricka hela själv. Kommer nog behöva det om jag ska tillbringa mer än 5 min i ert sällskap. :sneaky:

Vi kör svart och rött vi! Ny väst inköpt som är svart, så det ser lite bättre ut än första gången vi testade terränghinder. :angel:

110807-003_160638769.jpg

Tränade även en gång på Säfvas bana, var många som tog kort, men ingen jag kände, så jag har ingen aning om ifall vi fastnade på kort. :cry: Nackdelen med att alltid åka själv med hästen.

Du kunde lätt ha klämt på röda benskydd också. :D

Åååååkeeeey..... eller NOT!:cry: Här försöker man vara pedagogisk och omtänksam o vad får man för det? Att den snåla, ogina bruna lilla Spruttan tänker drinka upp en hel baginbox själv???? Har förlorat min tro på mänskligheten igen.:arghh:

Ojoj! Hovlack? Jag som ex dressyrtant vet inte ens vad det är? Duger rött? Men jag har en massa röda BiBar jag kan strössla runt till folk som kan förklara och ge mig invigningsriter. Vem anordnar campen med ABCkursen? Jag o Lassehästen kommer!

Åååååkeeeey..... eller NOT!:cry: Här försöker man vara pedagogisk och omtänksam o vad får man för det? Att den snåla, ogina bruna lilla Spruttan tänker drinka upp en hel baginbox själv???? Har förlorat min tro på mänskligheten igen.:arghh:

Hehe, jag är lika sur och drakig som min häst. Gissa vilken av dom det är? :devil:

@Krumelur Tänk om alla här (läs speedddot) kunde vara så trevliga och smarta som du! Klart du ska få anmälningsformulär, så fort jag har hittat under vilken sten @fio krupit in under så kommer det!

Drakar göre sig icke besvär. Däremot Drakar som funderat över livet och kommit fram till att de hade lite otur när de tänkte kan få göra sig besvär...:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 788
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 522
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den. Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 781
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 432
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar