Tråden för fälttävlansnewbies!

Status
Stängd för vidare inlägg.
temporary-image1422481618470_54c958d9e087c36a919d044a.jpg

Bästa bootsen enligt mig! Brukar klara sig ett bra tag (även de i lack) och då har jag en häst som näst intill maniskt strimlar boots. Men gummiboots håller också bra dock får min skav av dem.

Apropå matchning, jag vill ha en sådan där sött överdrag med tofsboll uppepå att sätta på hjälmen. Var köper man en sådan? Och @Marvin jag tycker ni är skitsnygga! Är det tänkt att hästen din också ska ha lila luva?

Fy fy jättefyfy @Marvin! Att ens tänka TANKEN att starta utan matchande luva??:rage:

Tofsboll??:crazy: "ryser i hela kroppen" @Krumelur

Känner att det är dags att ta fram bukemaffians polisreglemente igen, har inte tillämpats på x-antal år men med denna enorma anarki som verkar råda på fronten är det hög tid!:arghh:

Ok apropå regemente, så skulle jag gärna få ta del av en "inne och ute lista" , "såhärgörmanannarsärmanentönt-FälttävlansManual" för som sagt, jag är totalnewbie och min närmsta och intimaste kontakt med någon form av fälttävlanstyper var när jag bjöd @Speedway på halstabletter...

Jo det är klart @Speedway, men jag behöver ju veta en massa smågrejjor, du vet sådant där som man får reda på av automatik när man har rätt folk omkring sig.
Nu har jag mest dressyrtanter, vilket gör att jag t.ex. vet allt om vilken sorts bling man ska ha när man tävlar..

@Speedway, du och jag får hålla varandra i handen i år, verkar det som! ;) Och för att vi inte ska ställa till det för mycket på ute på tävlingar och träningsbanor, så kanske ni andra, mer erfarna t.ex. @fio , @Marvin , @Novali01 , kan stötta oss med goda råd, så vi kommer längre i vår strävan och kamp att få bli som er!:D:bow:

Med smicker kommer du långt lilla krummis! :sneaky: Hade ju tänkt låta dig lära dig den hårda vägen men får väl omvärdera det ngt...:angel: och eftersom Speedy, trots sitt intesåhimlajättekäcka matchning av utrustning, ändå är en trevlig prick och du har räddat henne från halsontdödenpåträning, så a word of advice....INGA J-LA TOFSAR I TERRÄNGEN!!!!:nailbiting: haha hahahaha

eftersom Speedy, trots sitt intesåhimlajättekäcka matchning av utrustning, ändå är en trevlig prick

Jisses, hade jag inte vetat bättre så hade jag ju nästan kunnat ta det där med "trevlig prick" som en komplimang. :p

Vadå intesåhimlajättekäcka matchning? Va?!? Jag tycker dom andra i tråden har varit lite mesiga i sina färgval...förutom @pink_angel då förstås i sin glada gula outfit.

Jäkla otur faktiskt att inte detta schabraket fanns i en hoppvariant. DET är en käck färg! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Med anledning av diskussioner ang flock eller ensamhund i andra trådar så startar jag en egen istället för att kapa.. Jag har eg aldrig...
2
Svar
22
· Visningar
2 788
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 522
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Om denna ligger fel får moderator flytta, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den. Jag behöver lite hjälp ang ett problem. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 781
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 432
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar