så om man har bruna skydd, svarta boots och svart schabrak så kommer ft maffian halshugga en?
Näää, men dom kommer välta baklänges av uttråkning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så om man har bruna skydd, svarta boots och svart schabrak så kommer ft maffian halshugga en?
jag är totalnewbie och min närmsta och intimaste kontakt med någon form av fälttävlanstyper var när jag bjöd @Speedway på halstabletter...
Tänker jag minsann ha! Precis fått hem mitt:Jag har nu tagit reda på att det heter "pompom" @Novali01 . Är det töntigt att ha sånt? Jag tycker de är asgulliga! Halva anledningen till att få terränga. En sådan här t.ex.
Jag vill också vara med i "hålla handen truppen"@Speedway, du och jag får hålla varandra i handen i år, verkar det som! Och för att vi inte ska ställa till det för mycket på ute på tävlingar och träningsbanor, så kanske ni andra, mer erfarna t.ex. @fio , @Marvin , @Novali01 , kan stötta oss med goda råd, så vi kommer längre i vår strävan och kamp att få bli som er!
eftersom Speedy, trots sitt intesåhimlajättekäcka matchning av utrustning, ändå är en trevlig prick