@Rosett sambon använder sig av blodtrycksdoktorn då ingår mätare.Många av oss som behöver ha koll på trycket har egen mätare. Verkiar krångligt att behöva ta sig till vården för att göra det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Rosett sambon använder sig av blodtrycksdoktorn då ingår mätare.Många av oss som behöver ha koll på trycket har egen mätare. Verkiar krångligt att behöva ta sig till vården för att göra det?
Många av oss som behöver ha koll på trycket har egen mätare. Verkiar krångligt att behöva ta sig till vården för att göra det?
Automatiska mätare fungerar inte på mig, vc måste alltid ta trycket manuellt.@Rosett sambon använder sig av blodtrycksdoktorn då ingår mätare.
https://www.radron.se/vardagskunskap/livstidsgarantin-som-upphorde-/#:~:text=Garantin är ett avtal, och,Samhället har förändrats.Vad innebär egentligen "livstids garanti"?
Usb c är standard på laptoppar nuförtiden för att ha adapter till hdmi eller liknande.Nej tyvärr, lite sur på datorskrället. Varför kan de inte ha ordentligt med portar. Den har bara två portar en är USB. Den andra vill jag helst spara till jobbet.
Tja, om man inte äger någon torktumlare har man ju inget val...Ska lakan torktumlas eller hängtorkas?
Här tumlas allt som går, har ingen plats att torka hängandeSka lakan torktumlas eller hängtorkas?
Ska lakan torktumlas eller hängtorkas?
Manglar du? Hjälper mormor med hennes tvätt ofta. Å där ska det manglas. dom blir strävare upplever ja.Hängtorkas, jag avskyr sladdriga lakan
Manglar du? Hjälper mormor med hennes tvätt ofta. Å där ska det manglas. dom blir strävare upplever ja.
Ja, det kan man säkert, men lite beroende på var. Tradera är nog inga problem, men Vinted har väl strikta regler om sådant. (jag har själv kollat på parfymer på Tradera (dock inte köpt någon därifrån än), och har för mig att alla inte varit helt nya). Parfym är ju inte smink som blir "kontaminerat" vid användningLite pinsam fråga men kan man sälja eau de toilette som är lite använd (provad) men flaskan är fortfarande full? Har inte asken kvar.
Jag tycker dom upplevs som för mjuka om dom tumlas men gör det ändå. Hade vi haft nog med lakan och tillräckligt med plats hade dom fått hängtorkasSka lakan torktumlas eller hängtorkas?
Jag har enTja, om man inte äger någon torktumlare har man ju inget val...
Hjärterum och stjärterum i mitt badrumHär tumlas allt som går, har ingen plats att torka hängande
En röst på häntorka, som leder hittills! Två med @Tilly_85Hängtorkas, jag avskyr sladdriga lakan
För mig beror det på årstid.Ska lakan torktumlas eller hängtorkas?
Det var just det jag funderade på.För mig beror det på årstid.
Vintertid tumlas nästan allt, sommartid ingenting alls.
Det spelar väl ingen roll?
Bäst är hängtorkade utomhus! Doften av soltorkad tvätt är svårslagen. Men det funkar inte här pga platsbrist så tumlar alla sängkläder.Ska lakan torktumlas eller hängtorkas?
Hängtorkar ute när det är torr kyla vintertid, annars hängtorkas det inne om det inte är soliga och/eller blåsiga dagar.För mig beror det på årstid.
Vintertid tumlas nästan allt, sommartid ingenting alls.
Det spelar väl ingen roll?