Tråden där vi använder foliehatt.

Har vi inte alla en liten Kellyanne för alternativa sanningar vid kontakt med olika myndigheter, såsom skatteverk och byggnadslovsnämnd?
Glöm inte polismakten och radiotjänst, där står kreativiteten som spön i backen. :D

Mha gaskromotografi då? Eller med vilken metod hade du tänkt?
Äsch sådana där apparater ljuger alltid, naturligtvis måste man köra trial-and-error, det enda som funkar. :up:

drunk-russian-sleepy-time.jpg

"Särskilt vitaminerna B, C och E samt mineralerna sjönk väsentligt och även köttproteiner bröts ned."
Jag kan visst tro på att vissa vitaminer kan brytas ner i en micro, men när man börjar bryta ner mineralerna (=grundämnen) så har man gått från microvågsugn till kärnreaktor. :banghead:
(Tänk va coolt att ha en egen kärnreaktor hemma på köksbänken, :D fast kanske inte konstigt att folk blir nervösa av det. :cautious: Och då förstår jag varför växterna dör av micrat vatten, det är naturligtvis radioaktivt! :idea::rofl: )

Men tjejer, det är ju rena sanningen, absolut inte bluff och båg.

Ni borde testa 21-dagars healingen på distans, den är fantastisk. Det är ett helt team andliga hjälpare som jobbar 21-dagar med en för att öppna upp, läka och hela samt operera bort implantat från tidigare liv.. Är inte Zoe fantastisk som lyckas få ihop hela team med andeväsen gratisarbetare som jobbar gratis för henne så hon kan stoppa pengarna i egen ficka? Att hon själv tar bara 2500 kr (extrapriset på 1500 är tyvärr slut) när det är värt 25000 tycker jag är mycket generöst. Passa på nu med en gång :).

Jag tycker att det är jättebra.
Precis som de där djurkommunikatörerna (har de huvudsakligen försvunnit, förresten?) som jobbade på distans. Ibland ville de ha foto på djuret.
Nej, jag har inte anlitat någon sådan men en kompis till mig gjorde det. Och trodde på utfallet.

Jag tycker att det är jättebra.
Precis som de där djurkommunikatörerna (har de huvudsakligen försvunnit, förresten?) som jobbade på distans. Ibland ville de ha foto på djuret.
Nej, jag har inte anlitat någon sådan men en kompis till mig gjorde det. Och trodde på utfallet.
Jag hyrde hus av en sådan. Som erbjöd det i betalning mot vad det nu var jag hjälpte till med.
Hon pratade på distans med någon häst i stallet (efter att personen flyttat därifrån alltså) och det passade rätt bra på boxgrannen! Så jag antar att de siktar fel ibland :angel::D:banghead:

Jag hyrde hus av en sådan. Som erbjöd det i betalning mot vad det nu var jag hjälpte till med.
Hon pratade på distans med någon häst i stallet (efter att personen flyttat därifrån alltså) och det passade rätt bra på boxgrannen! Så jag antar att de siktar fel ibland :angel::D:banghead:
Det är bara du som inte är öppen och vågar ta emot. Självklart stämmer det, du ska bara inse det.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 423
Senast: BornAgain
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
646
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar