Hon har då haft ett långt liv och ser välbevarad ut för att vara över 13000 år.
Ja, starta om DNA:t är effektivt vet du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har då haft ett långt liv och ser välbevarad ut för att vara över 13000 år.
Pearl Harbor har inte hänt ... i alla fall inte 1931
Det är dem som försöker dölja det för oss genom att bespruta oss med skemtrails så att vi ska bli apatiska mänskobarn och inte ifrågasätta våra ekorjul så att dem kan vältra sig än mer i lyx och rike dom.Pearl Harbor har inte hänt ... i alla fall inte 1931
Jag tror dem kan vara min chefDet är dem som försöker dölja det för oss genom att bespruta oss med skemtrails så att vi ska bli apatiska mänskobarn och inte ifrågasätta våra ekorjul så att dem kan vältra sig än mer i lyx och rike dom.
Seriöst, menar du att tiden är linjär?Pearl Harbor har inte hänt ... i alla fall inte 1931
Vänta nu - har du H E M L I G H E T E RAkta er för elektrosmogen och ha inte nåt med wifi påslaget i huset för då kan "dom" läsa våra tankar och ta reda på vad vi sitter inne med för hemligheter och tanka över det medan vi sover.
*Går efter en mugg kaffe till kokat på utspätt vatten.*
Det är tyvärr hemligt.Vänta nu - har du H E M L I G H E T E R
Seriöst, menar du att tiden är linjär?
Ni har väl uppgraderat ert DNA så ni får tillgång till det avstängda DNAt från Atlantis?
Zoe som var med och släckte ner dem och har nu fått tillstånd att uppgradera det igen. Hon tar emot donationer men kräver inget.
Jag tycker på riktigt att det är så pinsamt att jag inte ens kan se klart videon. Kan inte kan inte kan inte.
Ni har väl uppgraderat ert DNA så ni får tillgång till det avstängda DNAt från Atlantis?
Zoe som var med och släckte ner dem och har nu fått tillstånd att uppgradera det igen. Hon tar emot donationer men kräver inget.
Då stod du ut länge. För mig handlade det om sekunder.Jag klarade det inte heller, fick stoppa när hon avbröt sig för att kolla ner på manus innan hon fortsatte.
Jag tycker på riktigt att det är så pinsamt att jag inte ens kan se klart videon. Kan inte kan inte kan inte.
Jag klarade det inte heller, fick stoppa när hon avbröt sig för att kolla ner på manus innan hon fortsatte.
Åh undrar om det är den gruppen min mamma har läst i, hon påstår att ryssarna har hackat hennes mejl så att hon inte kan öppna den. Att det skulle ha något med att göra att hennes dator är typ 15 år gamal och hon sparar precis allt på skrivbordet ville hon inte alls lyssna på... När jag försökte säga att hon skulle lämna in den på en databutik så fick jag veta att de bara har sönder allt för att få sälja nytt...Nu kommer dagens foliehatt, trådlösa skrivare är livsfarliga att ha anslutna om inte wifi är inaktiverat, dom används för att hacka ditt trådlösa nätverk med och få tillgång till hela interna nätverket och alla datorerna i det.
*Jodå, "hemmagjord säkerhetskonsult" i ett elektronikforum påstår det med en dåres envishet.*
Men tjejer, det är ju rena sanningen, absolut inte bluff och båg.
Ni borde testa 21-dagars healingen på distans, den är fantastisk. Det är ett helt team andliga hjälpare som jobbar 21-dagar med en för att öppna upp, läka och hela samt operera bort implantat från tidigare liv.. Är inte Zoe fantastisk som lyckas få ihop hela team med andeväsen gratisarbetare som jobbar gratis för henne så hon kan stoppa pengarna i egen ficka? Att hon själv tar bara 2500 kr (extrapriset på 1500 är tyvärr slut) när det är värt 25000 tycker jag är mycket generöst. Passa på nu med en gång .
Det säger hon 13.000 år sedan, det är många år sedan så du får ha förståelse för att hon inte nämner exakt datum.Om hon nu minns det, varför kan hon inte säga exakt när Atlantis föll sist?