Sv: Trådar ni minns
Den tråden minns jag också
Den tråden minns jag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns helt andra trådar. Men inte nicket bakom men en tjej med en knasman som skruvat i kontakten så hon skulle dö inför barnen om hon använde den. Jag blev helt stissig minns jag.
KL
Nån mer som minns Benjamin syrsa?
Ja men exat! Jag minns tråden och vem som startade den och att vissa bestämt hävdade att hennes kontakt var ett bevis för att han försökte döda henne. Detta trots att ex antal bukefalister kunde uppvisa likadana kontakter.Det var väl den tråden där det visades upp bild på kontakten med "hål" i, likadan som ett antal andra bukefalister också hade?
Ja men exat! Jag minns tråden och vem som startade den och att vissa bestämt hävdade att hennes kontakt var ett bevis för att han försökte döda henne. Detta trots att ex antal bukefalister kunde uppvisa likadana kontakter.
Kanske försökte han döda dem alla. Vad vet jag.
Ja, kör-tanten hade jag glömt! Jag grät när hon dött och hennes häst blev ensam, så sorgligt*kl*
Åh vilka underbara, fruktansvärda minnen som väcks... Hinner inte vara så mycket här nuförtiden, men kikar in med jämna mellanrum. Förutom flera redan nämnda trådar så minns jag hur livat det var runt Smultronagnes och ABBJanne/Spermaharen. Och tråden om hur irriterande cyklister är på vägarna, när Buke invaderades av ett halvt cykelforum, den tänkte jag senast på idag när jag körde om en cyklist. Och den gamla tanten på Körning (vad var hennes nick..?), som till slut dog och lämnade sin häst efter sig. Tror det var hennes son som skaffade sig ett användarnamn och kom med en sista hälsning.
Jag blir ofta förvånad hur grunda andra forum är. När jag av nån anledning skaffar användare på nåt nytt ställe, så inser jag varje gång vilket välhållet ställe Buke är, och hur många kloka människor som finns här!
Jag minns att jag har sett rubriken här inne (och det borde vara ÄU eller S?), men jag kan inte komma ihåg att jag klickade in i den.
knapp.
De trådar jag har garvat högt åt på flera ställen är extremt roliga hästbilder på gnägg, misslyckat sex-tråden på ÄU och roligt som barn säger, som jag har för mig låg på förälder.
En tråd som berört mig och som jag fortfarande lusläser så fort den uppdateras är den om adoption på förälder, jag håller tummarna så för att TS i det fallet ska komma i hamn med sin önskan.
Ja sen var det ju nån barntråd där flera bukare gick in på förälderforum o blev blockade hej vilt.....den måste många komma ihåg
Ja, misslyckat sex-tråden var rolig!
Den om misslyckade dejter var suverän också. Garpens bondefjäsk var rolig, och så minns jag Maria MP vars man skulle bli pilot för deras pengar och hon flyttade till olika länder. Undrar hur det gick, minns att det blev skilsmässa.
Och Jennyyyy/Jan var underbar! Synd att hon försvann.
Men Elftor är kvar tror jag, har för mig han gjorde inlägg i en tråd jag läste nyss.
Vad jag vet finns hon inte på Buke längre, men hon lever och frodas. Finns på Facebook.När jag tänker på starka trådar så känns det som flera kopplade till Kat. Minns särskilt en där hen drev tesen att det var feministiskt att vara för prostitution.
Är det någon som vet hur Kat har det? Finns hen här numera? Vill minnas att hen var med i något program på tv om något sorts sexläger.