Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden om "the darling captain in Afghanistan scam" var kul, kommer dock inte ihåg vem som hade den
Ja, Garpens tråd!! Helt underbar!!
Jenny i Mjölby som var förtjust i den tyske läkaren Jan. Hon skrev så himla roligt. Minns tyvärt ej hennes nick - någon?!
För flera år sedan fanns det en tråd som började med att TS lade in bild/bilder på sin kisse och frågade allvetande buke vad de tyckte om misses steg/aktion/schvung och liknande. Det urartade till en fantastiskt rolig tråd där folk la in bilder på sina kissar, det diskuterades vilt om takt och rytm, benlyft och rörelser i högre skolan.
Precis som om det var fina dressyrpållar som var på bilderna. Jag skrattade så jag grät. Den kan ha hetat Misse in action men jag minns inte så det är en chansning..
Elftor skulle 'hämnas' på nån tjej i nån dubbelnickshistoria. Och det han gjorde var att han klev in i en av hennes trådar och låtsades att hennes nick var hans eget dubbelnick och att han outat sig själv av misstag i tråden. Varpå hon naturligtvis skrev 'men hallå! Du är inte alls jag! Jag är på riktigt!' Han gjorde det så skickligt att man inte visste vad man skulle tro och det var hysteriskt roligt