Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elftor skulle 'hämnas' på nån tjej i nån dubbelnickshistoria. Och det han gjorde var att han klev in i en av hennes trådar och låtsades att hennes nick var hans eget dubbelnick och att han outat sig själv av misstag i tråden. Varpå hon naturligtvis skrev 'men hallå! Du är inte alls jag! Jag är på riktigt!' Han gjorde det så skickligt att man inte visste vad man skulle tro och det var hysteriskt roligt
Även hans "spökbilder" i olika såna trådar har varit sjukt roliga.
Garpens tråd, som så många gillar, minns jag mest som en sorglig manifestation av den heteronormativa fällan. Eller vad man nu ska kalla det.
Elftor skulle 'hämnas' på nån tjej i nån dubbelnickshistoria. Och det han gjorde var att han klev in i en av hennes trådar och låtsades att hennes nick var hans eget dubbelnick och att han outat sig själv av misstag i tråden. Varpå hon naturligtvis skrev 'men hallå! Du är inte alls jag! Jag är på riktigt!' Han gjorde det så skickligt att man inte visste vad man skulle tro och det var hysteriskt roligt
Sita hette hon va? Avataren hade tre skinkor minns jag Den tråden gillade jag också!
Jag med! Ibland behövs han här mer än någonsin.
Han har gjort ett par inhopp även på senare år men det är alldeles för sällan.
Bra! Nästa gång du behövs så är koden alltså Elftor Elftor Elftor
Eller så startar man helt enkelt en spöktråd
Garpens tråd, som så många gillar, minns jag mest som en sorglig manifestation av den heteronormativa fällan. Eller vad man nu ska kalla det.
Jag har bara sett filmen, inte läst boken. Men henne uppfattade jag helt klart som självironisk. Till skillnad från...