Tråd för värdelöst vetande del 35

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 80 160
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm. Messenger verkar vara en stor datatjuv. Jag gillar det inte ens men det finns väl inget att göra åt det?

Kaffet puttrar i bryggaren, ute är det fantastiskt väder och just så här, i tidig morgon kan man få uppleva det som jag tycker är det absolut bästa i livet - att gå ut genom ytterdörren med en mugg kaffe i handen, sätta sig på trappan och tända en cigg. I exakt detta väder. Inget, absolut inget slår detta :love:

Men nu röker jag tyvärr inte längre :( och kan inte börja igen heller, för mina lungor fixar det inte längre :( Annars hade jag inte tvekat i detta ögonblick faktiskt. En snabbis till macken och sen så hade det varit :heartnjuuuuuuuuuuuuutning:heart.

Nu ska jag dricka mitt kaffe, hoppa i joggingkläder och sticka till spåret istället :p

Underbart väder ute , kisseungarna springer och leker runt benen, kaffet i handen och tuppen galer lite härligt utanför :love: . Livet är härligt, underbart men jag är strött, utmattad är nog ordet. Antar att det är spänningar som släpper och allt som kommer ifatt lite så nu blir det fokus på vila och återhämtning i några dagar.
Jag skulle hemskt gärna få svar på sista ärendet nu så allt kan avslutas där nu :cautious:

"Du är beviljad fullt boendetillägg, utbetalning för juni kommer 27/7".
Alltså, VA?? Jag klarar mig för i helvete inte på luft en HEL jävla månad!!!
Skitsystem. :cry:

Min sura söta rexhona sitter i uteburen och tycker livet är tufft. Hon blir gladare när burgrannen flyttar ut. Men han får bo inne några dagar den lille söte saken :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
367
· Visningar
11 518
Tjatter När jag gick högstadiet i mitten av 70talet så hade skolan eller Sverige en tävling där eleverna skulle motionera så mycket som möjligt...
Svar
3
· Visningar
331
Senast: Sedna
·
Fordon Jag har en moped bil (js60) och ibland när jag startat bilen och ska köra så börjar motor lampan blinka, i dom här bilarna är alla...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10