Vv är i hemlighet väldigt glad över ett vänförfrågan på fb jag fick igår. Men det skulle jag aldrig erkänna
(så det är tur jag kan erkänna det här
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackJag hoppas du snart mår bättre och att du ändå på nåt vis kan få jobbet kanske längre fram när du mår bättre![]()
Men va jobbigt! KramFörst så har jag varit utmattad kan man väl lugnt säga i flera år och sjukskriven för det, sen när det äntligen började ge med sig, så började kroppen tjafsa istället.
Så jag har gått på magutredning som började 2013 och ingenting hittades. Däremot så har blodprover och inflammation i tjocktarmen och knappt något befintligt tarmludd larmat om något, men biopsin sa nej till glutenintolerans. Rektoskopi, koloskopi och gastroskopi är gjorda men läkarna har inte vetat vad dom ska göra med mig för att jag skulle bli bättre. Inga mediciner har fungerat, inga ändringar i kosten har fungerat. Gått hos dietist och fått stöd - inte fungerat.
Det senaste året har jag varit heltidssjukskriven igen och nu bara varit hemma och fått vara ifred med mina magproblem (och ögonproblem, men det löste sig av sig självt så jag slapp ögonoperation) Lämnade nytt blodprov i början på april och nu har transglutaminasantikropparna stigit ännu mer, så jag har ännu en gastroskopi att se fram emot här.
Är så fruktansvärt trött på att ha en trasig kropp att jag bara vill spy långsamt på det. Särskilt som man får telesamtal och blir erbjuden fast jobb! Och inom den bransch där jag vill vara.Ville bara lipa. Och har faktiskt gjort det oxå.
Men det ordnar sig, det gör det alltid. En sak i taget och det viktigaste först.
Jag kan släppa taget om det förflutna men oavsett så är skulderna nåt som förföljer mig oavsett. Det var dom jag menade.Kanske du som måste släppa taget om det förflutna...?
Förstår att det är svårt, kämpar själv med en massa gammal skit.Det är svårt att gå vidare.
Kram!
Aha! Då förstår jag.Jag kan släppa taget om det förflutna men oavsett så är skulderna nåt som förföljer mig oavsett. Det var dom jag menade.
Stor kram!Jag orkar INTE mer!
Massa kramarJag orkar INTE mer!
Vad är det jobbigaste?Jag orkar INTE mer!