Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy jag hade blivit galen! Jag som hör sk musskrämmare och tycker det är irriterande!
Musskrämmare är riktigt irriterande, folk säjer att dom inte hör den men jag hör dom alltid klart och tydligt....Förstår att mössen försvinner :devil: Pumpen låter ju inte hela tiden så illa men nästan.....

Musskrämmare är riktigt irriterande, folk säjer att dom inte hör den men jag hör dom alltid klart och tydligt....Förstår att mössen försvinner :devil: Pumpen låter ju inte hela tiden så illa men nästan.....

Ja fy jag förstår inte att folk inte hör det. När granngården skulle säljas så råkade två sådana sitta i. Jag höll på gå bananas! Men de andra jag gick med på husvisningen hörde inget...

Är helt fantastiskt trött! Prov i morgon och borde plugga men ögon och hjärnan går i kors och vill inte samarbeta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
5 950
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 869
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Svar
18
· Visningar
306
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok