massa kramarMin farbror gick bort i dag
Det var väntat, han har varit sjuk väldigt länge i cancer och mått väldigt dåligt över det. Skönt för honom att äntligen få frid att slippa ha mer ont.
Vila i frid Petter, du är saknad av många
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
massa kramarMin farbror gick bort i dag
Det var väntat, han har varit sjuk väldigt länge i cancer och mått väldigt dåligt över det. Skönt för honom att äntligen få frid att slippa ha mer ont.
Vad tråkigt BeklagarMin farbror gick bort i dag
TråkigtMin farbror gick bort i dag
Så jobbigt det låter. KramRiktig skitdag på jobb.
Vill bara att månaderna ska gå så att man kan glömma det som hänt.
Ska ringa chefen imorgon och prata med henne om det.
Csn avslog min ansökan.
Kan livet sluta sparka på mig nu?
Du rår inte för att barnet är sjukt och det är inte ditt fel att det inte finns vikarier, det är en organisationsfråga.Ångest för att jag är tvungen att vara hemma och vabba. Och som vanligt finns inga vikarier så mina kära kollegor får jobba mer
Du rår inte för att barnet är sjukt och det är inte ditt fel att det inte finns vikarier, det är en organisationsfråga.
Det är organisationen som har ställt till det om man behöver gå hemma med ångest.Men det blir ändå att man känner att man ställer till det...Fast jag hade bara tre vab-dagar i höstas så det är inte ofta jag vabbar!
Är det på grund av de missade poängen? Har du en orsak till det? Du kan överklaga beslutet med en motivering varför du missade.Csn avslog min ansökan.
Kan livet sluta sparka på mig nu?