Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det informerar du kursledaren omMin andra del av gruppen har gått under jorden och jag står plötsligt ensam med hela arbetet. Schysst! Not!
Jag skulle behöva minst 10 timmar till på dygnet
Snart måste jag börja bära ved. Men det kan det vara värtMen först måste jag släpa in massor av ved, det jag skulle slippa eftersom jag är ensam hela veckan
Det är tur att jag fick den fina bilen iaf...
Snart måste jag börja bära ved. Men det kan det vara värt
Undrar bara hur mycket jag behöver köpa.
Kan väl inte gå mer än en kubik i månaden på en kamin?
Tänkte köpa färdig så det räcker över sommaren. Måste bygga bättre förvaring om jag ska köpa mer. Resten av kåken värms med element. Men nya sådana med termostat så tanken är att elda så mycket det går när jag är hemma.Jag köpte 4 kbk (torr) och då eldar jag i kakelugn, spis i köket och två täljstenskaminer (en större och en mindre). Det kanske går lite mer eftersom jag var tvungen att börja elda tidigt men å andra sidan hade jag så mycket ved kvar att jag inte ens öppnat kubiksäckarna ännu Tillägga att det är mer eller mindre min enda värmekälla, jag har ingen pump eller jord/bergvärme. Element i köket (den del där man sitter och äter) och två små i badrummet resp toaletten.
Jag tror ddet handlar om andningen!@EmmaW fy vilken dålig stil!
Vv låter som en astmatisk elefant varje gång jag går upp för backen till hotellet, känns ju bra inte...
Usch. Ngt speciellt?
Så jobbigt att "va rädd" för att inte orka.I mitt fall gäller det mest ångest för att orka med jobbet. Blir nämligen snabbt mentalt uttröttad och det är inget roligt tillstånd. Jag hoppas på att det har mest med problemen med sköldkörteln att göra. Är så trött på medicinen och så måste jag ändå ta den så länge till och är även tveksam till att operera bort sköldkörteln. När man läser alla historier om levaxin som ändå inte fungerar helt ut
Ska lämna blodprov på onsdag igen och se om TSH sjunkit. Låg alldeles för högt på sista provet.
Jo jag är likadan men bara du inte går i väggen för din "rädsla" och slit mot tröttheten. Kroppen talar ju om att det inte är ok just nu.@MarieJ
Jag har tänkt tanken den sista tiden. Gillar det bara inte. Är så inrutad på att kunna klara sitt jobb