Tråd för värdelöst vetande - del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bestämt ett helt jävla flygplan i trädgården :arghh: Eller så kan det helt enkelt vara den förbannade jävla luftvärmepumpen :rage:

Jag har bestämt ett helt jävla flygplan i trädgården :arghh: Eller så kan det helt enkelt vara den förbannade jävla luftvärmepumpen :rage:
Kan vara nån vibrationsdämpare som är kass.
Men det borde ju reparatören veta.
hoppas du får ordning på det.
Kan du vara utan den tills imorgon ?

Fortfarande illamående.
Men det har bara gått några dagar med den nya medicinen så får väl kämpa på.
Äter gör jag men fy vad illa jag mår.

Sen har jag en tokig hund på väg in i löp och en kanin som är alldeles för van att springa lös så nu är hon sur på nätterna för att hon måste vara i buren.

Kan vara nån vibrationsdämpare som är kass.
Men det borde ju reparatören veta.
hoppas du får ordning på det.
Kan du vara utan den tills imorgon ?
Nej det är kompressorn som är problemet. Jag kan vara utan den men vill inte för det blir snordyrt att sätta på elementen och jag kan tidigast tisdag att reparatören kommer ut så det är bara att gilla läget och stå ut. Men det stör sjukt mycket att omväxlande ha en bil på tomgång ibland en traktor och vissa stunder ett flygplan på andra sidan väggen. Jga är rätt stressad för tillfället och då har jag extra svårt att "stå ut med" störande ljud.

Är det ngt speciellt som gnager?
Ja, jag kommer få besked från csn nu i veckan och är orolig att det inte går igenom, risken finns att jag kanske får hoppa av skolan då och det vill jag verkligen inte, jag har lite mycket att göra och tiden räcker inte alls till. Och så kommer efterstressen efter allt med hästarna. Jag skulle behöva ligga i soffan en hel dag och göra ingenting och återhämta mig lite, men så var det ju det där med tiden...Vad gnager hos dig?

Ja, jag kommer få besked från csn nu i veckan och är orolig att det inte går igenom, risken finns att jag kanske får hoppa av skolan då och det vill jag verkligen inte, jag har lite mycket att göra och tiden räcker inte alls till. Och så kommer efterstressen efter allt med hästarna. Jag skulle behöva ligga i soffan en hel dag och göra ingenting och återhämta mig lite, men så var det ju det där med tiden...Vad gnager hos dig?
Varför skulle det inte gå igenom? Håller tummarna.

Jag har i väldigt många år haft ångest utan att jag inte vet varför. Nu är det lite av det "vanliga" och lite att jag är stressad över att jag inte hittar ngt jobb som passar.

Varför skulle det inte gå igenom? Håller tummarna.

Jag har i väldigt många år haft ångest utan att jag inte vet varför. Nu är det lite av det "vanliga" och lite att jag är stressad över att jag inte hittar ngt jobb som passar.
Tack! Jag saknar bla lite poäng men hoppas det ska gå ändå. Skolan kräver ju närvaro 5 dagar i veckan så det blir omöjligt att både jobba och plugga samtidigt.

Hoppas du hittar något du trivs med. Ja ångest är en svårknäckt nöt och det är inte alls lätt att lista ut var den kommer ifrån alltid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 892
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 866
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
Svar
18
· Visningar
306
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok