Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Satt på toa o kollade vad jag fick för reklam idag. Hade fått från Elgiganten och tänkte först kasta men öppnade och då fanns de en kamera för 699 (tidigare 1699) på erbjudande tisdag. Och klockan var tisdag så jag har en ny kamera nu
Uppe med tuppen och dödstrött för att få en tid med hovis, han är så svår att boka tid med men helt underbar och fantastisk när det kommer till skoningen så det är värt det. Jag vågar nog påstå att han räddat pålles liv så då gör det inte så mycket
Jag fick åka hem från jobbet idag. Så kolossalt förkyld. Idag när jag satt med barnen på frukosten på jobbet fick jag gå och ställa mig i altandörren och svalka av mig...Ingen frånvaro på 6½ vecka hann det bli i alla fall.
Lycka. Ultraljud är gjort idag på hela magen och vid första kollen har jag inte några tumörer någonstans. Jag är inte glad, det är lite bättre än så. Hoppas nu granskningen av bilder och filmer inte visar något bara... Puh.
Less på att vara hemma själv. Har dessutom snart sorterat igenom och städat huset, själv. Fast det inte bara är MIN skit.
Köket var fint men någon (jag vet inte vem?) har släpat in alla träns, tyglar och tömmar från stallet. Och lagt på spisen. Jag förstår ingenting men det är väl bäst att jag smörjer igenom det och förvarar det inne över vintern
Ätit donken med syrran. Körde driven efter stallet och åt i min bil då syrran har sin bil inne för lagning.
Men frusen nu. Vill se vad senaste provet visade på för värden.
Längtar tills på lördag för ska då träffa mina bästa vänner Till och med få känna hästdoft lite då jag ska med ena till ridningen hennes. Det stallet väcker då en nedrans massa negativa minnen.. :/ Hästarna i sig var underbara men vissa elever alltså..
I dag är sista mötet i terapin... Känns bra men lite sorgligt. Det har varit helt otroligt givande och hjälpt massor men nu är det dax att stå på egna ben ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.