Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt på toa o kollade vad jag fick för reklam idag. Hade fått från Elgiganten och tänkte först kasta men öppnade och då fanns de en kamera för 699 (tidigare 1699) på erbjudande tisdag. Och klockan var tisdag så jag har en ny kamera nu :)

Ont i skallen. Trött.
Ett motionspass på gymmet står på schemat och sen ska katten sprutas. Är nog därför jag har skallebank.

Uppe med tuppen och dödstrött för att få en tid med hovis, han är så svår att boka tid med men helt underbar och fantastisk när det kommer till skoningen så det är värt det. Jag vågar nog påstå att han räddat pålles liv så då gör det inte så mycket :)

VV Fick sova ända till 5.45 idag, imponerande. Har nu målat en tredje gång i köket och hoppas att det ska räcka med en gång till, dock tveksamt.

Jag fick åka hem från jobbet idag. Så kolossalt förkyld. Idag när jag satt med barnen på frukosten på jobbet fick jag gå och ställa mig i altandörren och svalka av mig...Ingen frånvaro på 6½ vecka hann det bli i alla fall.

Less på att vara hemma själv. Har dessutom snart sorterat igenom och städat huset, själv. Fast det inte bara är MIN skit. :mad:

Köket var fint men någon (jag vet inte vem?) har släpat in alla träns, tyglar och tömmar från stallet. Och lagt på spisen. Jag förstår ingenting men det är väl bäst att jag smörjer igenom det och förvarar det inne över vintern :confused:

Ätit donken med syrran. Körde driven efter stallet och åt i min bil då syrran har sin bil inne för lagning.
Men frusen nu. Vill se vad senaste provet visade på för värden. :cautious:

Trött som en gnu... möten och möten varenda dag kring dottern.
Imorrn är det lugnt dock så ska passa på att handla lite.

Längtar tills på lördag för ska då träffa mina bästa vänner :D Till och med få känna hästdoft lite då jag ska med ena till ridningen hennes. Det stallet väcker då en nedrans massa negativa minnen.. :/ Hästarna i sig var underbara men vissa elever alltså..

I dag är sista mötet i terapin... Känns bra men lite sorgligt. Det har varit helt otroligt givande och hjälpt massor men nu är det dax att stå på egna ben ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 556
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 855
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
298
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur