Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@prallan : Det föll så många trän och det var det som dem dog av; att träden föll på dem.
Ska snart kolla på nyheterna och se vad dem säger!:( Allt lamslogs verkligen! Som tur är så står sambons mammas hus kvar!

@prallan : Det föll så många trän och det var det som dem dog av; att träden föll på dem.
Ska snart kolla på nyheterna och se vad dem säger!:( Allt lamslogs verkligen! Som tur är så står sambons mammas hus kvar!

Så är städningen hos oss. Det är så mycket att man inte orkar börja.

Det är mitt semesterprojekt. Det och påbörja inkörning av connemaran.

@Got2Be

Fy vad overkligt det lät:eek:

Varit ledig idag ute på tur i värmen.
Snart blir det räkor, ägg, vitlöksbaguette och Västerbotten paj:d köpte en paj på 1,6 kg fanns ingen mindre:D

VV har sovit 2 timmar inatt (ungefär), och har en begynnande öroninflammation pga min förkylning. Jag ska dessutom på inte mindre än 2 besök på vårdcentralen idag och jobba. Som upplagt för en trevlig dag, eller vad tror ni? ;)

DET REGNAR!:love: Äntligen! Det behövdes!
Om det fortsätter som det gör nu dock, så har vi snart ordentlig översvämning!:nailbiting:
De har ju gått ut med varningar hos oss också!

Åskar på g här :(
Skönt på sätt å vis men hunden är ju åskrädd

Lilla vovven då :( Ser så fin ut på bilderna jag sett på fb :)
Undrar om det tänker bli åska här med?

Hoppas det har ordnat sig med fk nu och att du får pengarna du så väl behöver!

Idag kände jag att det har blivit lite för mk med allt som ska fixas.. Har bara kört på nu i ett par veckor..och sovit dåligt och sånt..
Funderar på att försöka smita tidigt från jobbet idag så jag kan gå hem och sova..

Fk säger skaffa second opinion, vc säger nej sånt gör inte vi, fk får ringa oss...
Blir man galen eller?????????

Så fk menar alltså att du ska gå till annan läkare nummer två för att få en ny bedömning av dig?
Låter helt galet.

vv (viktigt vetande):

Idag har jag bokat tid för mammografi! :) Jag blev kallad när jag var i Norge och arbetade precis efter min födelsedag och sedan dog ju pappa så det har inte blivit av att ringa för en ny tid. Det är delvis tack vare flera Bukare (tack @tanten och @pulkaskurk! :bow:) som jag fick tummen ur! Tuttarna känns fina så jag tror inte det är något men isåfall får jag ju papper på det! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 336
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka