Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad jag inte längtar efter jobbet. Igår fick vi inte in någon vikarie, imorgon står vi igen med lång näsa och inte får in någon vikarie då den tidigare bokade är sjuk och det blir likadant antagligen på fredag. Kul att arbeta som en galning när man har stressreaktion!

Oops, så fel det kan bli... :rofl:

ImageHandler.axd

Planen var sovmorgon, tyvärr valde grannen att börja hamra 07.20 :cautious::arghh:
Jag längtar till landet och tystnaden och att kunna sova när jag själv vill!

Ena jobbet klart! Stallet klart! Lunchen intagen!
Nu står vila på schemat sen iväg till jobb nr 2 ....det ska ju kännas att man lever :D Dock väldigt skönt att komma igång och jobba igen även om jag är trött som få allra redan ;)

Haft huvudvärk hela dagen!!
Men nåja, snart får jag sova haha :)

Blev hundvakt åt världens sötaste hund så nu är det två trötta hundar som sover här :)

Är bjuden på "fest" på midsommar hos en jag dejtat och flörtat lite med.
Problemet är att vi måste sova över dotra och jag, hon har aldrig träffat honom, men hon vet att vi är vänner.
Jag och dottern sover såklart i eget rum.
Men har ändå beslutsångest.
Han är ju en vän i nuläget och han vet hur jag har det. Plus att han är raka motsatsen till de tidigare valen!!!

Har precis ätit en ljus fralla med kaviar och ett glas mjölk till frukost samt en chokladbit... Hur var det nu man sa- frukost är dagens viktigaste mål.. Hm..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 335
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar