Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@lil-sis : Åh! Heja, heja! Hur verkar det nu?

Blä! Känner mig redan yr pga värmen! Till helgen blir det äntligen svalare!
Det var har varit värmerekord här och riktiga oväder!:eek:

Har så mkt att göra... både på jobbet och privat. Ska snart ha visning på lägenhet och fixar inför flytt i höst i nya lägenheten. Visst det är lyxproblem men jag får magsår!

VV ledig idag och funderar på vad jag ska hitta på. Orkar inte gör för mycket aktivt pga förkylningen :( Och imorgon ska jag väga mig, nervös som tusan inför det!

Blir så less på att hastigheten inte kan anpassas utefter individen. Igår, under 2 timmar, skulle vi hålla på med 4 uppgifter.. 4 ENKLA uppgifter och när allt är enkelt så arbetar jag på. Jag hade även missat 2 uppgifter så satt med 6 uppgifter. Blev klar på 30 min och så fick jag skit för att jag började på de efterföljande uppgifterna. Men jag orkar/pallar fan inte med att sitta i 1½ timme o bara glo in i väggen.

Ja, så jag ska faktiskt säga till idag.. ge mig andra uppgifter eller vad som liksom. Kan han inte acceptera att visa gör saker noga, men snabbt, så lär jag då inte ha något positivt alls att säga om Arcus. Tack o lov ska jag ha möte med min handläggare på AF snart och då kan jag också vara lite ärlig :devil:

Åh.. jag hatar när det blir såhär.. Jag är så stressad över min privata situation med flytt, visning av lägenhet, sjuk pappa..att jag liksom inte orkar ta tag i ngt.. Istället sitter jag still och är stressad istället för att börja jobba i ngn ände.

Åh.. jag hatar när det blir såhär.. Jag är så stressad över min privata situation med flytt, visning av lägenhet, sjuk pappa..att jag liksom inte orkar ta tag i ngt.. Istället sitter jag still och är stressad istället för att börja jobba i ngn ände.
Ta en promenad eller börja med något litet, det där är ju inga småsaker direkt så jag förstår att det kan ta emot att komma igång.*styrkekram*

Senast ändrad:
Jag kommer jobba 7 dagar i rad nu. Jag kan med lite tur kombinera 2 av jobben, men börjar inse att tre kommer aldrig fungera hur jag än försöker. Så ska jag hålla fast i dom två jag redan har och tacka nej till det tredje? O_o Båda jag har är bara över sommaren men chans till fortsättning på timmar finns sen med. Jag behöver ju inte sluta söka ett fast heltidsjobb för det tänker jag....många tankar och jag är hemma och mellanlandar och sjukt trött men glad :) Snart iväg på utbildning :up:

I går var det sånt jäkla åskväder i Nordrhein-Westfalen! Det var helt sjuuuuuuuukt!:eek:
6 dog!:( Det var verkligen det värsta på länge!!:eek:

Samma sits här, så himla mycket att man bara sitter och glor...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 336
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka