Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit iväg på agility hela dagen. På hemväg nu.
Gick bra för syrran. De kom tvåa i första loppet och femma i andra.
De fick tyvärr ett nedslag i varje klass. Men rosett och pris i iaf.

Vaknade vid 4 av en ångestattack:(
Sovit 3 timmar och Kan inte somna om...
Om nio timmar börjar jag jobba och ska vara pigg och glad, jag är väldigt tveksam till om det faktiskt är möjligt just nu :(

Min bästa vän har sagt upp bekantskapen med mig, hon har lämnat papprena på bilen i mitt stall. Hon har sagt mindre trevliga saker om mig i samtal med min hv över face och nu på fm upptäckte jag hennes häst med kolikkännigar i hagen och efter att ingen svarat i telefonerna så stannade jag till på vägen hem för att säga till. Så nu har jag fått världens avhyvling av hennes mamma och henne själv.Inte ens ett tack om den stackars hästen.... Det finns ingen som helst anledning för dom att lyssna på mig alls utan allt är mitt fel rakt av. Jag är inte värd någonting ....
Så nu sitter jag här helt rödgråten, påsar under ögonen och borde åka till mitt nya jobb om en halvtimme....fan fan fan!:cry:

Min bästa vän har sagt upp bekantskapen med mig, hon har lämnat papprena på bilen i mitt stall. Hon har sagt mindre trevliga saker om mig i samtal med min hv över face och nu på fm upptäckte jag hennes häst med kolikkännigar i hagen och efter att ingen svarat i telefonerna så stannade jag till på vägen hem för att säga till. Så nu har jag fått världens avhyvling av hennes mamma och henne själv.Inte ens ett tack om den stackars hästen.... Det finns ingen som helst anledning för dom att lyssna på mig alls utan allt är mitt fel rakt av. Jag är inte värd någonting ....
Så nu sitter jag här helt rödgråten, påsar under ögonen och borde åka till mitt nya jobb om en halvtimme....fan fan fan!:cry:

Men skit :down: kram!

Så tråkigt..
Jag vet att det inte hjälper ngt nu men jag tänker att det kanske var bra att bli av med dom, innan ngt ännu värre händer..? Nu kanske jag låter taskig..
Det finns tyvärr människor till allt...

VV är hemma igen efter en liten tur till Blekinge, allt var bra med både mormor, farmor och farfar och pappa. Hunnit sola lite idag också. Hoppas på att irritationen i halsen ska gå ner så jag kan ge blod på tisdag bara :)

Tack alla fina ni, era ord tröstar faktiskt mitt i allt och betyder massor. Tack för att ni bryr er <3

Jag borstade av mig , sa till mig själv att jag kämpat hårt för att komma dit jag är nu och att hon inte ska få förstöra min framtid för mig med så jag fixade till mig (tack till den som uppfann sminket!) och åkte till mitt nya jobb! Jag kom nyss hem och jag har haft så kul,träffat många härliga positiva människor, en väl fungerade arbetsplats och skrattat :up:
Kom dessutom på mig själv att sjunga i bilen igen på vägen hem :bow:
Jag kommer nog bryta ihop fler gånger över allt som hänt sista veckan men jag är så glad att jag tog beslutet om att se framåt i stället för att låta eländet vinna.

Tack alla fina ni, era ord tröstar faktiskt mitt i allt och betyder massor. Tack för att ni bryr er <3

Jag borstade av mig , sa till mig själv att jag kämpat hårt för att komma dit jag är nu och att hon inte ska få förstöra min framtid för mig med så jag fixade till mig (tack till den som uppfann sminket!) och åkte till mitt nya jobb! Jag kom nyss hem och jag har haft så kul,träffat många härliga positiva människor, en väl fungerade arbetsplats och skrattat :up:
Jag kommer nog bryta ihop fler gånger över allt som hänt sista veckan men jag är så glad att jag tog beslutet om att se framåt i stället för att låta eländet vinna.

Heja dig! :banana:

Så bra gjort! Att sjunga gör susen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 336
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka