Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är att dom bla gått till stallägaren som jag hyr av och undrat om allt verkligen ska gå via mig och inte hv som då hänvisar till att det är jag som bestämmer i "mitt" stall, dom lyssnar dessutom inte alls på mig och i dag hade dom tagit all parkering så när min hv kom hem så kunde hon inte parkera vid sitt hem trots att jag sagt i 3 dagar att dom måste parkera på andra parkeringen... hv blev inte glad alls!Några enkla regler bör man kunna följa! Säg till dem att regler är till att få det fungera när man är några stycken.
Kram.Önskar att jag inte fanns
Vad söker du för slags häst?Väntar på besked om jag ska få åka och titta på häst eller inte. Var en som skulle provrida idag, men annonsen är kvar än iaf.
Önskar att jag inte fanns
Tråkigt med FKRastat hundar, utfodrat hundar, nu lite tv innan sista rastningen för natten.
Ff inget svar från fk
Vad tror du om ett gemensamt möte?Problemet är att dom bla gått till stallägaren som jag hyr av och undrat om allt verkligen ska gå via mig och inte hv som då hänvisar till att det är jag som bestämmer i "mitt" stall, dom lyssnar dessutom inte alls på mig och i dag hade dom tagit all parkering så när min hv kom hem så kunde hon inte parkera vid sitt hem trots att jag sagt i 3 dagar att dom måste parkera på andra parkeringen... hv blev inte glad alls!
Jag känner mig faktiskt rätt brutalt överkörd av dom som ska vara mina vänner,det visas ingen hänsyn varken mot mig eller hv och det är väldigt spänt i stallet nu....
Jag och hv hade ett långt och bra samtal och dom känner precis som jag att det här var inte alls vad som bestämdes innan men att det är jag som beslutar då det är "mitt" stall. Dom står helt bakom mig om jag inte vill ha kvar mina vänner i stallet då vi känner samma sak. Mig vill dom dock inte alls bli av med
Jag vet ärligt talat inte alls om ett papper med regler kommer lösa det hela....
Är ju hundvakt åt en ibland medTråkigt med FK
Har du fler hundar nu? Du tog väl hand om en omplacering eller minns jag fel?
Vad tror du om ett gemensamt möte?
Ja det är nog planen, jag tvivlar dock på att jag kommer få dit dom när dom inte vill lyssna på mig men jag ska kalla till stallmöte redan i kväll och hoppas det fungerar.
Jag har knappt sovit alls i natt utan bara tänkt massor....
Ny intervju vid 10.30
Vad söker du för slags häst?
Tror också på ett gemensamt möte! Vet själv hur dumt det kan bli med att ha vänner i stallet. Jag hade min fd bästa väns ponny en sommar här. Det slutade med att hon råkade släppa ut mina två ponnier, visst allt kan hända men att ställa sig och tvätta sin ponny istället för att leta upp mina då blev jag tvärförbannad. Tur att hennes dotter var med för annars hade det blivit en utskällning på plats. Och det viktigaste av allt jag fann mina två ponnier inte alls långt bort betandes med mat upp till magen. Sen fick mina tyvärr inte stå inne den natten, hade två boxar och den tvättade ponnyn var ju tvungen att ha en trots det var sommar (Samt en shetlandsponny)
Råkat släppa ut dina lösa och struntat i det? Jag hade blivit skogstokig....