Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu låter jag säkert jättehemsk, men hur har du råd att låna ut pengar när du inte har några??
Jag har inte lånat ut utan den ena sålde jag en sak till och den andra köpte jag eb sak av.
Fick inte betalt för den ena, betalde den andra för den skulle skickas och inget kom(släktingen)

Jag har inte lånat ut utan den ena sålde jag en sak till och den andra köpte jag eb sak av.
Fick inte betalt för den ena, betalde den andra för den skulle skickas och inget kom(släktingen)
Gräsligt gjort, verkligen. Man kan fan inte lita på nån.

Dålig stil av dom:eek:

Ångest för att jobba imorgon. Varit ledig tre dagar, har känts som semester och har kopplat bort jobbet.

Jag öppnade upp mitt stall för några vänner att förvara saker i när dom hyr betet bredvid.
Dom kom i går, och i dag kom första dusten från den ena:down:.....Känner mig en aningens överkörd:(, och det är mitt stall....det kanske var en jättedålig ide....jag behöver mitt lugn och ro i stallet för min återhämtning. Det är där jag hämtar kraft när livet är bråkigt.....I morgon slipper jag träffa någon av dom men jag börjar nog ångra att jag släppte in i alla fall en:cautious:
Stallet är mitt andra hem och nu vill jag knappt åka dit....:down:

Du kan väl vända dig till KFM om de inte gör rätt för sig? Avgifterna får du ju lägga på deras skulder.

Uh. Somnade 03, kroppen bestämde sig för att det var färdigsovet vid 05:30. Gick upp vid 07 och tänkte ta en dusch, tji fick jag.. trycket från duschen är.. ja, en snigel är snabbare om jag säger så. Typiskt, är mer eller mindre indränkt i svett p.g.a. lägenheten är som en bastu sommartid >,<

Trött på det mesta. Undra om man någonsin blir sig själv igen?
Jag tror att när man hittar sig själv igen så hittar man nog ett bättre jag efter att ha mått riktigt dåligt. Kanske behöver du hitta en annan ny variant av dig själv eller gå en annan väg för att må bra?
Hur som en stor styrkekram till dig!

Jag tror att när man hittar sig själv igen så hittar man nog ett bättre jag efter att ha mått riktigt dåligt. Kanske behöver du hitta en annan ny variant av dig själv eller gå en annan väg för att må bra?
Hur som en stor styrkekram till dig!

Det verkar bara ta sådan tid att göra det!

Det verkar bara ta sådan tid att göra det!
Det tar tid, för mig blev det lättare när jag slutade pressa mig själv och sa att det får ta den tiden det tar.....det finns inga qvickfix på sånt här tyvärr. Jag jobbar intensivt i perioder med mig själv och i perioder vilar jag för återhämtning och bara är. Och funkar inte något så söker jag nya vägar att gå.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 336
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka