Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Problemet det stora i det hela är jobbet...
Om jobbet är problemet och det inte går att lösa där så byt jobb! Börja leta, släng iväg några ansökningar då är du redan där ett steg i rätt riktning och mer på väg än någon som sitter fast i sitt eget elände.
Bara du kan göra förändringen :up:

Om jobbet är problemet och det inte går att lösa där så byt jobb! Börja leta, släng iväg några ansökningar då är du redan där ett steg i rätt riktning och mer på väg än någon som sitter fast i sitt eget elände.
Bara du kan göra förändringen :up:

Byter arbetslag efter semestern så jag är rätt säker på att det kommer bli mycket bättre. Ska försöka överleva till 27/6 nu med panikångestattack och annat bara!

Imorgon till endokrin kl 10. Ska träffa en överläkare.
Segt att jag har resurspass imorgon. Hoppas jag blir obokad.

Ångesten står mig i halsen och jag behöver ventilera men jag har ingen att ventilera allt med, det är 4 veckor till nästa träff med kuratorn. Det blir bara värre och värre för varje vecka som går.....Känns som om jag ska explodera snart!

Vad gör jag? Hur hanterar jag det?

Lät jobbigt:(

Vad har du ångest över?

Ute i stallet nu. Snart hem och ska åka och handla. Ska göra en pastasås med bacon och kräftstjärtar.

@Pigalle Å vad det lät gott! :d

Främst stallet,
det har framkommit mer och jag känner mig så superstressad att jag snart kommer be personen fara och flyga:rage:, efter bara tre dagar :o men jag vill inte göra mig osams med folk och jag vill inte bli "the bad gay" bara för att jag vill att några enkla regler efterlevs och att man visar hänsyn till min hyresvärd som bor på gården. Dessutom ska dom träningsrida i min hage (där jag iofs rider ibland) nästa varje dag och ta ut tränare dit.....och när vi pratade om sommaren pratade vi högst 1-2 gånger i veckan och inget om att låsa upp den gräsplätten med tränare....mina hästar betar ju där i normala fall :banghead:

Jag vill köpa en gitarr! Kan inga noter eller så, men jag vill så gärna kunna spela lite i alla fall! Ska jag köpa en gitarr eller är jag bara korkad?:(

@Pigalle Å vad det lät gott! :d

Främst stallet,
det har framkommit mer och jag känner mig så superstressad att jag snart kommer be personen fara och flyga:rage:, efter bara tre dagar :o men jag vill inte göra mig osams med folk och jag vill inte bli "the bad gay" bara för att jag vill att några enkla regler efterlevs och att man visar hänsyn till min hyresvärd som bor på gården. Dessutom ska dom träningsrida i min hage (där jag iofs rider ibland) nästa varje dag och ta ut tränare dit.....och när vi pratade om sommaren pratade vi högst 1-2 gånger i veckan och inget om att låsa upp den gräsplätten med tränare....mina hästar betar ju där i normala fall :banghead:

Några enkla regler bör man kunna följa! Säg till dem att regler är till att få det fungera när man är några stycken.

Pastan blev god:d lite sting i med tack vare chilin.

Det var skönt att slippa jobba nånstans idag, tar hellre minustid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 336
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka