Problemet det stora i det hela är jobbet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jobbet är problemet och det inte går att lösa där så byt jobb! Börja leta, släng iväg några ansökningar då är du redan där ett steg i rätt riktning och mer på väg än någon som sitter fast i sitt eget elände.Problemet det stora i det hela är jobbet...
Om jobbet är problemet och det inte går att lösa där så byt jobb! Börja leta, släng iväg några ansökningar då är du redan där ett steg i rätt riktning och mer på väg än någon som sitter fast i sitt eget elände.
Bara du kan göra förändringen
Ljusning i sikte! Bra där, hoppas det blir bättre för digByter arbetslag efter semestern så jag är rätt säker på att det kommer bli mycket bättre. Ska försöka överleva till 27/6 nu med panikångestattack och annat bara!
Hoppas det går bra.Till endokrin nu, nervös
Hoppas det går bra.
@Pigalle Å vad det lät gott!
Främst stallet,
det har framkommit mer och jag känner mig så superstressad att jag snart kommer be personen fara och flyga, efter bara tre dagar men jag vill inte göra mig osams med folk och jag vill inte bli "the bad gay" bara för att jag vill att några enkla regler efterlevs och att man visar hänsyn till min hyresvärd som bor på gården. Dessutom ska dom träningsrida i min hage (där jag iofs rider ibland) nästa varje dag och ta ut tränare dit.....och när vi pratade om sommaren pratade vi högst 1-2 gånger i veckan och inget om att låsa upp den gräsplätten med tränare....mina hästar betar ju där i normala fall