Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
blev väckt imorse av att det ringde på dörren.. jag gick upp och kollade i kikhålet och ser mitt ex som gjorde slut med mig för en dryg månad sen..
Jag öppnade och han tyckte "Heeej, ska vi mysa?"

mitt svar blev nej tror inte det...

Jag har bränt mig i solen på insidan av ena låret och knät:eek:

Hittade ett fyrklöver på ridturen :love:

Jag skulle behöva låna 500kr att handla mat för men har ingen att fråga :(
Får besked senare idag från fk.
Så less på allt strul.
Om bara de som var skyldig mig pengar hade betalat

vv:

Är less och lite ledsen. En stor väntad (positiv) sak har hänt i min släkt och ingen har hört av sig till mig och talat om det. Men tydligen orkade man lägga upp det på Fejjan för det var så jag fick veta det, från en kompis som sett det! Hade hon inte talat om det hade jag fortfarande inte vetat.

Efter att de struntat/inte brytt sig om mina födelsedagar de senaste åren (inkl 40-årsdagen) så borde jag inte vara förvånad men lite ledsen blir jag allt.

Personen som fick mig gå till stället dagligen har blivit omplacerad till grannstaden :( Så jävla idiotiskt. Inte bara för hon var den MEN i min stad har vi 2 ledaren och i grannstaden 4 ledaren. Så nu ska en och samma ledare hålla föredrag OCH egna samtal med oss som är där..

JAG DÖÖÖÖR! Det har varit över 30 grader i 3 dagar nu! Jag orkar inte! Jag ska till universitetet imorgon! Hur ska det gå liksom?:(

Det verkar som om det kanske kommer lösa sig med jobb just nu för min del med lite tur, visserligen 3 st men jag får pussla lite nu under sommaren :)
Däremot vet jag inte hur jag ska ta mig till jobbet i morgon bitti då någon j-a person:rage: har slangat min bil och jag har inga pengar att tanka den för mer den här månaden :( och inga bussar går dit:banghead:

Gammelrusset har gaskolik med ganska tveksam prognos.

Inget bajs sedan ca 16 trots kramplösande, B-vitaminer och slangat paraffin/vatten. Backade tillbaka runt en liter efter slangningen och hon hade fortfarande för hög puls och dåliga tarmljud när vet åkte.

Så sömnlös natt...

Stackars russet hoppas hon är bättre.

Har beställt lite från Börjes. Ett täcke ( Bucas) som var 2-300 billigare än på andra ställen :)
Blir varmt och bra i vinter för hans rygg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 336
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka