Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@stjarnhimmel: Igår åt jag det som var kvar av en mycket god chokladmousse till frukost! :p Det var gott så det måste ju ha varit nyttigt, eller hur? :D
D9C0B7B0-6B82-46A9-84FC-D9EA720A52A4_zps0vyg9ssm.png

Sov hela tio timmar i natt :o Fortfarande fasligt trött men ska ta mig i kragen och åka till jobbet snart igen :)

Dricker kaffe, har brutalt ont i fötter och vrister idag.
Känns nu att alla mina bra skor gått sönder så det är Foppa och ett par conversekopior att gå i och inget av det är bra för mina fötter :(

Skulle vilja äta middag med en vän men vet inte om jag hinner. Måste packa ner massa böcker i flyttkartonger inför flytt till förråd imorgon.

Är bjuden på "fest" på midsommar hos en jag dejtat och flörtat lite med.
Problemet är att vi måste sova över dotra och jag, hon har aldrig träffat honom, men hon vet att vi är vänner.
Jag och dottern sover såklart i eget rum.
Men har ändå beslutsångest.
Han är ju en vän i nuläget och han vet hur jag har det. Plus att han är raka motsatsen till de tidigare valen!!!

Fast det kan säkert bli trevligt. Eller tänker du att det blir konstig stämning?

Själv har jag inget planerat, kollade runt i bekantskapskretsen men alla ville åt varsitt håll med sina familjer.
Och jag fyller också år på midsommar..:(
Hatar att vara singel på såna helger!

När jag inte kom iväg på buketräff :(
Så blev det ommöblerat i tv-rummet, dock inte färdigt, sen mockat åt kaninen.
Funderar på om jag orkar möblera om tv:n idag eller ska ta det imorrn

Har fått hjälp med installation av en Fresh friskluftsventil:bump:
Inte så lätt att ta sig igenom den gamla delen av husets vägar, trä rakt igenom och hittade även lite sjögräs som använts som isolering :D
Men nu är den klar. Bara två kvar som får göras vid ett senare tillfälle.

Midsommar, jobbar fm men sen då?O_o Finns det någon mer bukefalist som sitter ensam och vill hitta på nåt?

Är bjuden på "fest" på midsommar hos en jag dejtat och flörtat lite med.
Problemet är att vi måste sova över dotra och jag, hon har aldrig träffat honom, men hon vet att vi är vänner.
Jag och dottern sover såklart i eget rum.
Men har ändå beslutsångest.
Han är ju en vän i nuläget och han vet hur jag har det. Plus att han är raka motsatsen till de tidigare valen!!!

Sonic lyssna nu på mamma Fan of Bill: Gör detta! Nojja inte, det löser sig ska du se. Ni behöver inte köra flörtstilen den kvällen vet du, om det är det du oroar dig för?
Unna dig detta nu!

VV dags att åka till jobbet, "bara" 6 timmar idag. Tror jag behöver lite semester, någon som kan fixa så det är mitten av augusti typ imorgon? ;)

Alltså just i kväll har jag inte så höga krav gällande min framtida man....han ska kunna massera och diska....ja just i kväll räcker dom egenskaperna långt :angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 335
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar