Ska ringa kundtjänst imorrn och se om jag kan byta handläggare.
Jag kan inte lastas för att läkaren inte kan fylla i intyg
Har du ngn vän som kan ringa eller stötta dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ringa kundtjänst imorrn och se om jag kan byta handläggare.
Jag kan inte lastas för att läkaren inte kan fylla i intyg
Nej, får försöka själv.Har du ngn vän som kan ringa eller stötta dig?
Spännande att varje gång jag tar bort gurkmejan så hårdnar hästens depåer och ökar oavsett fodring och efter några dagar på gurkmeja så mjuknar dom och minskar i massa
I morgon börjar allergimedicineringen av hästen som ska ske i 12 timmars intervaller Hoppas det fungerar nu också
Var är min framtida masserande karl när jag behöver honom?!?
Får man fråga vad det är för allergibehandling? Vad har din häst för allergi?
Nej, får försöka själv.
Känner bara att allt hopp försvann nu... Suck
Jag får från soc hoppas jag, ska dit idag men det räcker ju inte för att täcka förra månaden.Okej Sonic, jävla skit och elände! Nu får du försöka hjälpa mig att tänka här, har slutat röka och befinner mig rätt kraftigt i abstinensens land för stunden.
Du fick avslag. För att läkaren inte fyllt i läkarintyget tillräckligt beskrivande. Fk ville ha second opinion och fick då inte detta. Så du fick avslag.
Vad du kan göra åt det vet jag inte riktigt, mer än bestrida det. Och i vilket fall så kommer du ändå inte få några pengar denna månad från fk.
Min fråga är: Vad händer nu? Var får du pengar ifrån istället för fk? Soc?
Jag blir orolig över sånt här. Det är människor som det spelas med och det är helt galet!
@Fan of Bill
De fick ju eg ett second opinon i fredags men då helt plötsligt gällde inte det, för det funkade ju inte för den tiden som varit utan bara framåt i tiden
Finns bara två handläggare på soc här
Fk godtar ju inga second opinon och läkaren jag träffade i fredags ville inte sjukskriva mig mer.
Döljer nog hur illa det är eg eller så r det när jag träffar fel personer som jag backar.
Handläggaren på fk är jag väldigt missnöjd med
Finns bara två handläggare på soc här
Fk godtar ju inga second opinon och läkaren jag träffade i fredags ville inte sjukskriva mig mer.
Döljer nog hur illa det är eg eller så r det när jag träffar fel personer som jag backar.
Handläggaren på fk är jag väldigt missnöjd med