Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja absolut, jag brukar bara säga att det inte går in i lådankl
Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P
Ja absolut, jag brukar bara säga att det inte går in i lådan
va bra tack för svaret, då behöver jag inte va osäker på det, bara gå och lämna in
Man kan lämna in vanliga frankerade brev där också.kl
Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P
Jag har gjort det utan att de sagt något om att det inte är okej.kl
Känner mig så otroligt splittrad! Vet inte vilket ben jag ska stå på och och vilket håll jag ska se åt?
Snart dax för en ny Vem ska få äran denna gången?Herregud, snart är denna tråd slut haha
Sitter och tittar ut över havet
Postens in- och utlämningsställen är liksom till för in- och utlämning av paket och brev.Jag har gjort det utan att de sagt något om att det inte är okej.