Tråd för värdelöst vetande del 31

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare EmmaW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 77 639
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig så otroligt splittrad! Vet inte vilket ben jag ska stå på och och vilket håll jag ska se åt? :crazy:

kl

Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P

kl

Har en liten fråga, om man ska skicka ett brev skrymmande med frimärken men det inte går ner i brevlådan, kan man lämna in det på ett postservice ställe då som man gör om man köper postens egna embalage?:P
Ja absolut, jag brukar bara säga att det inte går in i lådan :)

Det blir inga plommon på trädet på tomten i år, hela trädet verkar vara angripet av plommonstekel för de plommon som finns ruttnar och ramlar ner:cry:
Förra sommaren var det ju fullt med goda plommon:d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 179
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 256
Senast: Lejontand
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka