Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag är lite sur för att hundägaren inte ens hört av sig idag.
Nåja skitsamma

Jag har rivit, blött och skrapat. Men tror ni alla tapeterna lossnat? Nä!

Imorgon ska jag ramla in på ÖB och köpa billigast tänkbara vit färg för att måla över mönstren där jag inte fått loss tapeten.

Sedan blir det nya tapeter i gästhusköket!

Jag har rivit, blött och skrapat. Men tror ni alla tapeterna lossnat? Nä!

Imorgon ska jag ramla in på ÖB och köpa billigast tänkbara vit färg för att måla över mönstren där jag inte fått loss tapeten.

Sedan blir det nya tapeter i gästhusköket!

Du skulle ha en sådan där maskin "Tapetborttagare". Man fuktar upp och jag var skeptisk men ack så smidigt det funkade!

Igår provbakade jag brownies igen.. de blev mumsiga :D Så ytterligare en kaka jag ska göra till mig 26års dag.

VV

Såg Brolle med son och far(?) igår. Tyckte det var något välbekant över mannen bredvid mig, och rösten....? När jag sedan fick syn på den tatuerade halsen så...

Var på dans i går kväll och hade riktigt trevligt. Min absoluta favorit var inte där men många andra dansanta. Dansade med en rätt så duktig kille och fick en komplimang " du är rent fantastiskt duktig på att följa" så det var ju kul. Han var riktigt duktig själv, följde verkligen musiken.
Rolig orkester som körde lite annorlunda musik då och då, bla något rumbainspirerat.

Ska åka in och klippa mig och dottern. Finns eg inte pengar men håret är kaos hos både mig och dottern

Långledig denna helg, underbart:)
Men känner mig lite rastlös. Var ute med hästarna förut på dan. Ikväll blir det god mat. Pasta med tigerräkor:d

Vv: borde åka till stallet , har massor att göra men så många mysfilmer på tv och det är så skönt under filten i soffan . . .

Senast ändrad:

Jag vill inte vara så här tjock längre :( Inser att jag kommer nog inte bli glad förrän jag har kommit tillbaks till rätt storlek.

Hur jätteräkor/tigerräkor får förekomma i maträtter/butiker/restauranger här i sverige (där vi påstås "veta bäst" och "värnar" om djur och natur...) är för mig en gåta! :eek:

Jag vet detta om tigerräkor:o Det blir sällan mat med dessa. Men de passar perfekt till den maträtten.
Vanliga räkor funkar inte då blir det scampi...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka