Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Knapp.
Imorgon har det tamejfan gått ett helt jäkla år sedan jag och :love::love: blev tillsammans! :)
Helt galet vad fort det har gått! :confused:

Vad var det i dem förutom socker (och hönsmens då :D)? *nyfiken*

Vatten, flytande fruktpecitin (stavas?), NoEgg, florsocker, vaniljsocker är vad den består utav. Den ska egentligen se ut som marängen på bilden (http://www.glassmotglass.com/wp-content/lemoncurd-maräng.jpg)
men de blev liksom..platta som pannkakor :o
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1495482_1447175182177317_456831615_n.jpg

HAHAHAHA

Ätit för mycket de här dagarna. Kom hem efter jobbet, inte ens hungrig men åt ändåO_o

Det känns som jag äter tomteskum hela tiden, men nu har jag borstat tänderna och jag är alldeles för lat för att borsta dem igen så då äter jag inga fler tomtar :D

Haha jag älskar tomteskum och det tål jag att äta med.
Men nu ska jag ta astmamedicin och borsta tänderna :)

Kl

Kan inte sova, behöver klarhet!! En tråd är iaf utnystad :banana:

Beställde inte alls en blender och fyra filmer.. kom på jag hade rabattkod. Ack vad jag älskar Wrapp.
Vi kan låtsas som om jag inte tjuvade mammas mobil och gav mig själv rabattkoden :cautious: Men jag frågade faktiskt om lov innan och frågade snällt "visst vill du ge mig en wrapp?" :sneaky:

Jag satt nyss med sambon med hans mamma och bror hos någon släkting till dem med panik och ångest som (fortfarande) kryper omkring i kroppen.
På vägen dit blev vi vittnen till en trafikolycka - en bil kastades omkring på vägbanan för att till slut hamna i diket, farligt nära en massa träd!
Tack och lov så klev han ut oskadd men bilen var rejält tillbucklad.
Katastroftankarna är åt helvete!
Tänk om vi hade hamnat i den bilen?
Om vi hade flygit ner i diket och inte klarat oss lika bra?
Om bilen framför börjat brinna?
Om föraren varit skadad?
Om det funnits barn i bilen?
Om sambon (HSP) fått panik? (JAG märker ju på honom hur dåligt han mår nu, och att han kämpar oerhört hårt för att hålla ihop...det är nästan det värsta! :()

Och hemvägen...fyfan.
:nailbiting::yuck::wtf::eek::arghh::crazy:

Har klippt klorna på en kittlig hund.
Fram är klart snart ska vi ta bak, mutor med godis funkar utmärkt :)

Jag har ont i ena skinkan, som om jag ramlat och slagit mig men det har jag ju inte. Konstigt. :cautious:

Undrar var hundägaren tog vägen?
Han skulle hämta hunden idag.
Han åker till jobbet om 20 min ?
Jaja, imorrn är inte jag och dotra hemma så

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 414
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka