Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

Jag har inte avlivat något djur utan har mer sagt farväl till många, trots de betyder något för mig. Men väljer hellre en vänskap som är i form av "ge o ta" än att bara "ge". Jag har förvisso gett upp mycket då jag antingen bara kan läsa massa strunt om mig, eller så är det bara jag som hör av mig.

Förstod nästan att det var nåt sånt :)

vv. Har värk i tänderna. Får fixa det efter jul

Är så trött att jag knappt kan gå men kan inte sova....har super duper ångest inför att giftstruman troligtvis är på g tillbaka :cry: Nu vet jag ju att man kommer att fånga det i tid om så är så jag kommer ju inte bli lika sjuk som sist (dvs dödsjuk) men rädslan sitter där den sitter och är gigantisk ....
Än finns det en lite chans att den inte utvecklas mer men jag har ju haft symptom i flera veckor och dom eskalerar :(

Jag önskar jag hade nån att krama just nu förutom hunden som snart kramas ihjäl här hemma :o

Det positiva...fått massa gjort i stallet i dag :up:

Mår lite illa och har ont i magen.
Inte magsjukeont utan mer förstoppad.
Är nog stressen inför skiten som komma skall

Tack :love:

Känns lite bättre i dag...antar att det handlar om en hanteringsfråga.

vv: i dag ska jag hämta paket, handla lite klappar och skriva listor, blir nog en liten sväng till ikea oxå.

Idag ska jag köpa mig en till gran (en lite större, däremot plast) o handla julmat :d

Haha både och tror jag :)
Herregud vi smällde i en rondell idag. Tur att chauffören var snabb på bromsen när en körde ut rätt framför.
Blev bara en stöt med en liten buckla och plåtskador.
Värre för andra bilen som var ansvarig, den var inne på rekond för försäljning så han ägde inte bilen

Matt och ledsen.
Firat jul med dotra i kväll.
Idag ska hon till pappa tills den 26.
Nästa år ska vi göra precis som vi vill

Det regnar och blåser ute:(
Mysigt värre förutom när jag ska rasta vovve

Jag insåg idag att kalendern jag köpte med deltanke att det skulle bli julklappar av produkter jag inte vill/kan ha, inte kommer bli några julklappar av dem...jag har ingen att ge till! :cry::cry:

Mormor och farmor ska få keramik, och sambon...well...näe... :(
Skrutt.
Varför ska jag vara så ensam? Vart tog de jag trodde var mina vänner vägen? :yuck::yuck::arghh:

<3 <3 <3

vv:
Så typiskt - köpt alla ingredienser, men recepten är borttagna. Bwah, släng dig i väggen typ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 220
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka