Tråd för värdelöst vetande del 30

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 30

På restaurangen igår kom vi in på när jag busringde min syster. Hon blev störtsur när "jag" kom med dryga svar ("Det har inte du med att göra, det angår inte dig" o.s.v. när syrran frågade vad chefen hette och vilket taxibolag jag ringde från). Innan huset skulle lyckats sprängas av syrrans ilska kopplade jag in mig och syrran började asgarva och blev faktiskt glad ändå ;)

Under hösten så sade min faster "Ja, det är väl tur jag inte var som mamma eller min bror (dvs: vår pappa) för jag är ju inte långsiktig". Jodå, vi gjorde precis samma busringning till faster och hon blev fly förbannad och sade upp släktskapet i en månad :D men det vågade man inte säga för risken blev väl att man skulle bli tredje världskriget ^^.

vv: Jag håller på att göra saffranstryffel... har ni någon aning om hur svårt det är att låta bli smeten?!

Men jag ska vara stark, kämpa osv, smeten skola inte ätas! :D :p

Tror jag har åkt på en uvi så här lagom till jul.
Fantastiskt när vct inte vill ta emot en.
Har bara haft 15 st på 2 år så jag kan nog inte symptomen alls
Jag brukar ta 1 g C-vitamin (Ido-C) varje dag förebyggande och det verkar hjälpa. Om jag får känningar tar jag upp till 6 g på en gång och då brukar det ge med sig. :)

vv: Julskinka and glöggmarmelad have been achieved! :d

... nu är det bara den där sabla disken och städningen kvar :cautious:

Tips på vad man som par kan göra på nyår?
Det verkar bara bli vi och vi har ingen aning om vad vi ska göra! :(

Uppesittarkväll med bingolotto, jo jo, det ska kammas hem storkovan här nu :D

Världens bästa danföredopparedagen! Tjuvstartat med en julklapp av älskling som äntligen är hemma för att stanna i Sverige och det är bara vi två hela eftermiddagen och kvällen natten :love:

Exakt!

vv: Har satans ont i ryggen efter att ha stått i köket hela dagen. Måste nog lägga mig framför TV:n :D

Här är Bingolottos uppesittarkväll på:D
Syrran och jag har varsin lott. Jag vann två Sverige lotter på första bingot:)
Ätit julmat, är mätt och törstig!:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 398
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 421
Senast: netia
·
Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
298
Senast: emma-vsm
·
Träning Hej från Sörmland! 🌸 Vi har fått en ny stallplats där utebanan har gummiflis (vet allt gällande miljöpåverkan så behöver ingen läxa i...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka