Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Visste ni att vi delar nästan 90% av våra gener med grisen? Att griskött och människokött, enligt de som ätit båda, ska smaka som lika "gott" - som bacon!

Grattis till körkortet! :bow::bump:

VVV visste ni att en tomat har fler gener än en människa? :p
Ok, då ska vi se...jag är vrålallergisk mot tomat, och värst är det i samband med att hormonerna gör sig påminda, hormoner är genstyrda (eller...typ?) och ja, det är sääääääääääkert en fullt rimlig förklaring? :D

Världen är konstig:p

Funderar på att ladda ner Puzzle agent 2. Har ju spelat 1an och den var ju underhållande. 22 kr kan det nog vara värt. Behöver ju ha ett semesterspel:)

VVV visste ni att en tomat har fler gener än en människa? :p

Hade ingen aning :p

kl

Fråga: Någon som vet om man kan svälja Magnesium Recip tugg/sugtabletter hela? Dom smakade nämligen pyton att tugga! :yuck:

Har badat all tre hästarna i dag :) Alla blev fina och rena och fick fluffiga manar :love: en nöjd och inte alls så ren (läs vrålskitig) matte stod och tittade på dom med ett stort leende när dom noggrant rullade sig efteråt i sandhålet i hagen :D
Jag har aldrig påstått att vi hästmänniskor reagerar speciellt normalt i vissa situationer :banghead: :D

Läst på fl:
"Hade oxå grannar som jökade högljutt för några år sedan och en gång blev jag så trött på dom (hade folk hemma oxå den dagen) och när vi hörde "finalen" så började vi applådera och jubla högljutt haha ,efter det hördes det inte mer högljudda sexaktiviteter :)" HAHAH

Fastnat lite för draw a youtuber och vill göra en själv, men är ju inte så aktiv så jag tänkte köra en "måla en vv-bukare" istället. Jag vet ju hur sonic o whwycd ser ut så de får bli mina offer, men vill måla någon mer juu.. någon som vågar skicka en bild så jag kan måla? ;) Resultatet lägga upp här..:p

Går ut på att man ska med ögonbindel måla en person.

Haha puss på dig ju :)

Jag badade för första gången i år i går kväll :)
Det var jätteskönt

Jag vill också bada! Får se om min "goffe" kommer hem ikväll så jag kan ta ett dopp någonstans!

Surprise surprise, sköldkörteln lite ledsen, allt annat bra...

Blir så trött. Jobba deltid?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok