Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Tack:) jag är ju oftast glad nu för tiden trots alla bekymmer. Sen har jag dåliga dagar med, men de blir färre hela tiden.
Jag har det ju rätt bra trots allt :D

Min dotter uppskattar sin ena födelsedagspresent i alla fall :)
Hon fick en surfplatta, dock en importerad billig variant men den funkar att kolla viaplay och Netflix på:)
Perfekt nu när vi ska åka tåg på onsdag

kl

Kan inte låta bli att bli lite kräkfärdig:yuck:, var ute med vovven nyss och mötte en höggravid kvinna med dennes lilla vovve som storbolmade på en cigg:rage:....stackars lilla bebis lixom :(

kl

Kan inte låta bli att bli lite kräkfärdig:yuck:, var ute med vovven nyss och mötte en höggravid kvinna med dennes lilla vovve som storbolmade på en cigg:rage:....stackars lilla bebis lixom :(

Hunden eller kvinnan? ;)
Påminner om en liten dokumentärserie som jag såg som handlade bl.a. om en kvinna som rökte under graviditeten för hon trodde det stärkte barnets andning. Undersökning senare visade hur svårt barnet egentligen har för att få syre, mamman såg tagen ut. Gick hem. Rökte.

Det som gjorde mig gladare var en drogpåverkad mamma som blev gravid. När hon fick reda på det så lade hon drogerna åt sidan, och blev drogfri på kuppen. Där har vi någon som trots allt valt en idiotiskt levnadssätt förändrades till det positiva. Tänk om en hel del rökaren kunde tänka lite som henne (och sluta när man riskerar skada någon oskyldig).

Såg just en video från typ Turkiet eller nåt där de ger en kamphund en katt. Katten är i koppel och de sparkar fram den till hunden, hunden biter katten klöser, de rycker tillbaka katten och sparkar tillbaka den till hunden. Hunden tuggar ihjäl katten.. Jag mår illa. Varför lägger man ut sånt på fb.. Blä

Såg just en video från typ Turkiet eller nåt där de ger en kamphund en katt. Katten är i koppel och de sparkar fram den till hunden, hunden biter katten klöser, de rycker tillbaka katten och sparkar tillbaka den till hunden. Hunden tuggar ihjäl katten.. Jag mår illa. Varför lägger man ut sånt på fb.. Blä

För man föddes med krossade testiklar och en inavlad hjärna.

NU skickat massutskick till mer eller mindre ALLA på min mobil om att jag kommer få nytt nummer och även gjort klart för dem att de som aldrig hör av sig att de inte kommer få det nya utan de får nöja sig med att kontakta mig på facebook eller skype,

Måste ta hand om mig själv nu. Och då kommer jag inte klara av någon sporadisk kontakt när DE vill ha kontakt med mig bara för de känner sig ha tid. Så lång tid tar det inte att fråga "hur mår du?" eller liknande.

För man föddes med krossade testiklar och en inavlad hjärna.
Sorgligt men sant, antagligen. Fy fan! :cry:

NU skickat massutskick till mer eller mindre ALLA på min mobil om att jag kommer få nytt nummer och även gjort klart för dem att de som aldrig hör av sig att de inte kommer få det nya utan de får nöja sig med att kontakta mig på facebook eller skype,

Måste ta hand om mig själv nu. Och då kommer jag inte klara av någon sporadisk kontakt när DE vill ha kontakt med mig bara för de känner sig ha tid. Så lång tid tar det inte att fråga "hur mår du?" eller liknande.

Du gör helt rätt!
Jag hoppas att jag en dag förtjänar ditt nr, men du ska inte känna att jag "måste" ha det eftersom jag vet att jag är dålig på att höra av mig :o
"...no i won´t...be afraid..." :)

Nu har jag gått å nynnat på pompompom pom no i wont be afraid hela dan haha :)

Min systerson och systers man hade en diskusstion i morses:

I = systers man
L = systeson

L: Hur mår du pappa?
I: Jag är lite trött.
L: Varför?
I: För att vi gick upp så tidigt.
L: NÄE! (skrattar) Vi gick inte upp, vi gick ner pappa!
I: Ja det har du rätt i, först gick vi upp sen ner.
L: Vi gick upp-ner!!

kl

Sjukt:mad:

Idag klarade jag en candy crush bana jag varit fast på ett bra tag:p
161. Det roliga var att jag klarade den samtidigt som jag gick en liten runda med syrran och hennes hund ute
:D Vadå okoncentrerad då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok