Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Kan inte låta bli att bli lite kräkfärdig, var ute med vovven nyss och mötte en höggravid kvinna med dennes lilla vovve som storbolmade på en cigg....stackars lilla bebis lixom
Såg just en video från typ Turkiet eller nåt där de ger en kamphund en katt. Katten är i koppel och de sparkar fram den till hunden, hunden biter katten klöser, de rycker tillbaka katten och sparkar tillbaka den till hunden. Hunden tuggar ihjäl katten.. Jag mår illa. Varför lägger man ut sånt på fb.. Blä
Sorgligt men sant, antagligen. Fy fan!För man föddes med krossade testiklar och en inavlad hjärna.
NU skickat massutskick till mer eller mindre ALLA på min mobil om att jag kommer få nytt nummer och även gjort klart för dem att de som aldrig hör av sig att de inte kommer få det nya utan de får nöja sig med att kontakta mig på facebook eller skype,
Måste ta hand om mig själv nu. Och då kommer jag inte klara av någon sporadisk kontakt när DE vill ha kontakt med mig bara för de känner sig ha tid. Så lång tid tar det inte att fråga "hur mår du?" eller liknande.
Varför det?
Wohoo!
kl
Kan inte låta bli att bli lite kräkfärdig, var ute med vovven nyss och mötte en höggravid kvinna med dennes lilla vovve som storbolmade på en cigg....stackars lilla bebis lixom
Såg just en video från typ Turkiet eller nåt där de ger en kamphund en katt. Katten är i koppel och de sparkar fram den till hunden, hunden biter katten klöser, de rycker tillbaka katten och sparkar tillbaka den till hunden. Hunden tuggar ihjäl katten.. Jag mår illa. Varför lägger man ut sånt på fb.. Blä