Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Kl
Heja Fraggel :banana: :bump:

Jag fick hjälp att åka och handla, så imorrn kan jag bara koncentrera mig på packning inför Kolmården :D

Njöt av semestern, mådde ok. Då fick jag besked om att en arbetskompis gått bort....:((((

Det har gått över två år sedan syrran dog. 11/2 sen mamma och strax över fem år sen pappa dog.
Var tar åren vägen???
Den akuta sorgen är ju över men det gör fortfarande ont när vänner ska till sina föräldrar osv vid storhelger.
Julen som kommer nu kommer bli så fruktansvärd så jag får nog droga ner mig hela helgen för att inte få totalspunk...

Fraggel- Heja heja! :D

MarieJ- beklagar :(

Sonic- Förstår hur du känner delvis, försök planera så har något att göra vid högtider så du inte i alla fall sitter ensam utan har människor omkring dig. Det hjälper mig i såna stunder, tycker det blir lite lättare med tiden, men det kanske bara är jag, jag har ju ändå gjort ett val eftersom hela min familj lever men jag har ingen kontakt med dom alls längre. däremot sitter ju saknaden och smärtan kvar ändå....:(

I dag kommer hovis och ska kolla på pållens hålvägg.....:nailbiting:

Ja men julen till exempel är ju en högtid där många har sina egna familjer att umgås med.
Vi får se... :)

Nästäppa är inte kul!

Jag har kanske kört min sista körlektion idag. Men man ska inte ropa hej förrän man är på andra sidan ån.

Nästäppa är inte kul!

Jag har kanske kört min sista körlektion idag. Men man ska inte ropa hej förrän man är på andra sidan ån.

Det går nog bra ska du se, jag körde upp i full snöstorm där inga linjer och knappt inga skyltar syntes, svängde vänster när hon sa höger och körde fast i en snödriva hela tre gånger när jag skulle backa runt gatuhörnet :D
Men jag fick det ändå ;) för när jag lyckats med allt detta troligen pga av nervositet och vädrets makter så slappnade jag av när jag trodde jag hade kuggat och körde lugnt och fint .....det var det som avgjorde sa hon :)
Lycka till! :)

vv: är varm och kall om vartannat...det börjar driva mig lite smått till vansinne :devil: tröja på, tröja av, strumpor på; strumpor av.....

Speciellt inte när man vaknar av att vara helt torr i munnen och man kan inte alls andas! Blä!

Vi har fått tag på silage till hästarna. Det är bra. Bonden vars kusin som ska leverera har nu varit här två dagar på raken, igår tog det en evighet innan han gick :mad: Idag så lät jag hundarna hållas (dvs de är typ överallt på honom) så då åkte han nästan på en gång. Ville ha mitt nummer för prat om grovfodret men jag hänvisade till sambon. Typ limmade på mig igår *ryyyys*.

Grattis till att det gick så bra på det skriftliga! :)

VV jag tror jag har en sjuklig mängd halsdukar, vilket jag konstaterade när jag packade ner mina vinterkläder i en flyttkartong. Dessutom börjar jag få ganska stora mängder skor?! Jag som aldrig haft många skor/tyckt om att handla skor...

Nu har hovis varit ute och skurit upp mer i hålväggen. hoppas hoppas :nailbiting: nu att dom jäkla bakterierna/svampen:devil: dör och att det stannar här så vi slipper åka in på klinik :(

452_519cf570e087c342458f4825.jpg

Fredag nästa vecka kommer en teckning av denna sitta på min arm! :D :love:

wow!:love: Jag blev så kär i den bilden första gången jag såg den!

kl
En vän beskrev mig i dag som en otroligt stark kvinna och duktig :) Det är inte ofta jag fått höra sånt i mitt liv, egoboostar lite och känner att det faktiskt stämmer trots allt. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok