Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Har varit på ngn slags minnesstund. Känns overkligt. Tragiskt. Jag blir låg. Fast. Jag vill ju vara glad och njuta av semestern.

Min mage är i uppror. Nedrans nervositet! Snart gäller det!!! Tänk lite extra på mig idag vid halv tolv. (Fraggel som inbillar sig att inspektören är jättesur för han eller hon är hungrig och vill ha lunch vid den tiden och kommer tycka jag kör värre än en skata)

Ta med fika ;) (nejnej...inte muta...alls :angel:)
G2B -> känns tufft att jag kan vara sååå nöjd med något JAG gjort :p
Det finns en annan bild som alternativ också, kan visa sedan så kan ni vara smakråd? :D

På väg mot Nyköping ;)
Solen ska lysa i flera dar nu så :)
Men först ska vi till Gbg, sen tåg till Katrineholm och sen en timmes buss genom Sörmland :)
Typ så

Min mage är i uppror. Nedrans nervositet! Snart gäller det!!! Tänk lite extra på mig idag vid halv tolv. (Fraggel som inbillar sig att inspektören är jättesur för han eller hon är hungrig och vill ha lunch vid den tiden och kommer tycka jag kör värre än en skata)

Tummar och tår hålles för Fraggel kl 11.30, check! :)

VAD gör man i Nyping? :D

Här är alternativ 2 :)
446_519cf563e087c3426661bf20.jpg

Aahaaaaaaaaaaaaa! :idea:
Det slog mig att det nu är ett år sedan jag såg Mimikry sista gången! :cry:

(fast de gör visst spelningar lite då och då nu i alla fall, men så var det livvakter o.s.v...)

Huuuu jag har fått mens. Iofs bra för det borde betyda att hormonerna börjar inrätta sig i rätt led igen! Lämnade lite blod på vårdcentralen idag, får se vad de ger.

Har varit med present till en arbetskompis/ kompis. Hade tydligen lyckats med presenterna och det är alltid skönt. Min syster fyller jämt om en vecka. Vad köper man? Och en vän fyller jämt nästa helg. Jobbig månad.
Ligger vid stranden med familjen. Tacksam över att alla är ok.

GRATTIS!!
Det var ingen hungrig och grinig inspektör då, eller så klart du körde så bra att det inte spelade nån roll om det var innan lunch eller inte!

Jag kommer ihåg känslan när jag kom tillbaka efter uppkörningen, det satt massa folk och väntade på teoriprovet så jag kunde hoppa in och skrika till maken som var med direkt!

Nä, min inspektör var jättetrevlig. Vi kom in på gamla mopeder och samlande så det blev mycket sånt snack. Stod inget i protokollet heller så det kändes kanon. Friheten är här!

Men jag blev rätt sur nu när svärmor berättade att sambons anställde hade sagt när jag började i maj att jag skulle hoppa av. Hade jag vetat det innan hade han fan inte fått smaka på tårtan som köptes med hem.

Ett STORT Grattis Fraggel! :banana: Med körkortet kommer friheten! ;) Dessutom bevisade du ju motsatsen till han som trodde du skulle hoppa av så tji fick han:up:

Vv: Känner mig just nu som ett enda stort renoveringsobjekt i kroppen :meh: varit på apoteket och inhandlat dyra :o renoveringsprodukter (läs medicin m.m.)
Det blir nog bra men jag hade föredragit en sak i taget än alltihop på en gång....:yuck:

Annars är här varmt, för varmt, man orkar knappt inte göra någonting alls, ska ta en powernape sen blir det stallet och bada hästar! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok