Tråd för värdelöst vetande del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för värdelöst vetande del 29

Vet inte om man använder så mycket grisklaffar i Sverige men man får säkert tacka nej om man inte vill ha en grisklaff. :)

På unga personer sätter de gärna in mekaniska (de håller längre) så du får nog en sådan i så fall. Nåja det var det sista jag hörde iaf.

Haha ja att ni ogillar/är allergiska beror garanterat på deras överdrivna antal gener! ;)

VV skulle ta en timmes powernap, 2,5 timme senare vaknar jag...

Vet inte om man använder så mycket grisklaffar i Sverige men man får säkert tacka nej om man inte vill ha en grisklaff. :)

.,..om de frågar först ja! :eek:

VV: Om ett dygn sitter vi på hotellet och (antagligen) jäser efter en 3-rättersmiddag :D
(alt. befinner oss på relaxavdelningen...f´att vi får! :D ) :bump:

Helt matt efter en heldag på Kolmården. Men dottern är nöjd och glad och ja djurens rätt kom också upp i diskussionerna :)

Känslan när man tror att mensen är över men blir varse att den inte är det efter en nysning... Uäck!

Helt matt efter en heldag på Kolmården. Men dottern är nöjd och glad och ja djurens rätt kom också upp i diskussionerna :)

Låter härligt :)

Har sovit 9 timmar men är fortfarande tröttare än tröttast! :D Men nu ska här städas, tvättas, gå långpromis med vovven och rida lite häst i dag tror jag :) Känns som jättelängesen jag red :eek:(två veckor :rofl: ;))

Har inte heller ridit på typ 2 veckor. Har redan stört mycket abstinens! Avlider!

Hemma bäst!!
Men har varit kanonbra resa.
Ska boka rum på en camping ett par dar nästa vecka för lite sol och bad med dottern :)

kl

Gräsänkling, maken drog iväg på en mc-träff i skagen över helgen. Tur att jag har konserten med Robbie Williams som väntar i morgon, och på söndagen väntar vak över farsan.

/B

VV mantrat inatt är "det kommer ge extra pengar, det kommer ge extra pengar" efter att inte ha sovit mer än knappt 2 timmar. Somnade strax efter 22 vid 23.45 ringer de ut mig, hemma halv ett kan inte somna om, och så ringer de igen 04.10 och så är jag hemma för 10 min sen igen.

Jag blev jätteglad idag. Mötte en gammal bil som jag funderat mycket över vart den tog vägen.
Den ägdes av stallägaren där jag hade min första häst, en välskött pärla till bil, -75 Cheva Chevelle. Ägaren putsade t o m ekerfälgarna med sämskskinn.
Tyvärr kom jag bara ihåg bokstäverna så jag har inte kunnat söka på nuvarande ägare, men nu hann jag se siffrorna också.

När stallägaren dog var jag och sambon i funderingar om att köpa den, men det blev inte av. Den andra stallägaren hade också en fin bil, en Nova, som jag var ännu mer sugen på men den ägaren levde ju och jag hann inte med när han flera år senare bytte till sig en mindre bil.

Kl
Fått order av sjukvården att vila,vila och åter vila samt kontakt med tandjouren under morgondagen då penicillinet inte hjälper mot infektionen. :(

Jag är inget bra på att vila alls. Tips på hur man fördriver tiden utan att bli helt galen uppskattas! :)

Jag brukar handarbeta, titta på film/serie eller läsa :) Hoppas det blir bra med allt snart!

VV har pratat med lilla morrmorr idag och hon blev så glad när jag sa att jag ska åka och handla med henne när jag kommer ner under min "semester".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
630
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt. :D:p
4 5 6
Svar
116
· Visningar
6 748
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 163
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok