Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Åkte hem från Tibro i natt. Det snäade och blåste så jag trodde den lilla golfen skulle fara av vägen.

Åkte hem från Tibro i natt. Det snäade och blåste så jag trodde den lilla golfen skulle fara av vägen.

Just det. Då kan du tänka dig hur det känns när man har runt 70 kvadratmeter vägg på hal vägbana. :angel:

Snorar lite, sitter med en grogg som innehåller typ en mikroml sprit haha:)
Sparar det lilla vin jag har kvar till melodifestivalen:) JAg o grannarna ska kolla:)

Jag hittade lite lädergrejer som jag hade planer för i somras, men nu såhär på söndagseftermiddan tog det form och blev ett nästan färdigt läderarmband. :d

Laumlderarmband_2013_zps3e7cf9ec.jpg

Jag har fastnat framför datorn idag.

Men det har varit lite av en emotionell berg- och dalbana senaste veckan, så det är nog inte så konstigt att jag är lite handlingsförlamad.

Sambon plogar och har matat ponnyerna :love:

Det är inte kul att bli besviken på folk som står en nära. Jag är verkligen allergisk mot orättvis behandling!!!!

Det är inte kul att bli besviken på folk som står en nära. Jag är verkligen allergisk mot orättvis behandling!!!!

kl

VV: Finns det egentligen botemedel mot hemlängtan och tankar överhuvudtaget? En stoppknapp kanske?

vv blir ju nästan nervös att telefonen är trasig när de inte ringer en på beredskapen! Jag gick hem kl 13 och de har inte ringt ut mig :o och i fredags hade jag heller inget på beredskapen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 449
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 487
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka