Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Kanske skulle göra en tråd om det... :p
Och tack för komplimangen :)
Faktiskt är det så att jag har mer brungrönt på ena ögat, och grönbrunt på andra, lite kul.

Det var lite kul ja, med olika nyanser på vardera öga :)

Själv har jag melerade ögon så de kan ibland synes vara lite olika nyanser, dock skiftar ju båda ögonen i samma så att säga :p

Min gamla arbetsterapeut hade ett blått och ett brunt öga, det var lite läckert :D

VV: Fick igång Ridingclub Championships på nya datorn, men fattar ingenting av allt nytt :rofl:

Blä blä blä. Den här veckan suger. Vilket iofs är som vanligt såhär års.

För att få medicin måste man ju leta upp en läkare som har tid att lyssna på en, känner inte för att överfalla någon av dem i matsalen ;) Och känns onödigt att springa på akuten (det finns alltså väldigt få akuttider på vårdcentralerna (inte för jag vet vilken av dem jag tillhör)). Jag får sova hyfsat om nätterna och det är ändå huvudsaken :)

Hu vilken huvudvärk idag. Det liksom känns som att huvudet ska sprängas men utan att det gör jätteont, skitskumt.

Har fortfarande ingen "kofta" till bröllopet imorgon och inga strumpbyxor. Dessutom måste jag ha lösnaglar, mina riktiga ser som vanligt inte klokt ut! Och jag skulle verkligen vilja ha en riktigt bra BH så jag kan trycka upp och ihop tuttarna lite snyggt.

Och så har jag i vanlig ordning runt min födelsedag börjat fundera på det där med barn. Jag blir iaf inte yngre ju längre tiden går. Och sen känner jag lite grann att om jag skaffar barn så vill jag gärna göra det innan mamma dör. Hon har återigen spenderat två veckor på hjärtintensiven och är nu på en rehabavdelning i Solna i två veckor till. Just nu mår hon bra men uppenbarligen så börjar det ju rasa ihop lite...

Farmor/mormor och morfar är liksom piggare :crazy:

Bläh för alla dessa beslut!

Hu vilken huvudvärk idag. Det liksom känns som att huvudet ska sprängas men utan att det gör jätteont, skitskumt.

Sån migrän kan jag få. Oftast med flimmer eller ett "V" i ögonvrån. En enda snabb rörelse med huvet och spyan är ett faktum. Är jag i stillhet tillräckligt länge kan det släppa. Till skillnad från annan typ av migrän jag oxå har.

Vad i helvete lever i för samhälle när folk som har ont fysiskt eller psykiskt ska behöva oroa sig för om fl godkänner en läkares sjukskrivning eller inte??? SJUKT!!!

vv

Så trött man kan vara men det kan kanske vara befogat efter 22 timmars jobb och 93 mil bakom ratten.
För mig blir det en mycket tidig fredagskväll, typ NU! :grin:

Grattis på din dag lil-sis! :)

VV förkylningen är bättre, men fy vad ont jag har i magmusklerna efter allt hostande :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 449
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 485
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 401
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar